15.01.2016

Lasterõõmuks on selle nädala viimane koolipäev. Kuna nad köhivad mõlemad, siis ongi hea, et nädalavahetus tuleb. Kuigi jah, olgem ausad terve kool köhib. Mingi viirus on taaskord liikvel. Kuid katsume selle viiruse seljatada ja, kunagi läheb jälle elu ilusaks. Peeter läks tööle, lapsed kooli ja mina hakkasin nagu ikka koristama, ei midagi uut. Ma ei mäleta kas Gregor ütles juba eile või oli see täna hommikul. Igatahes teatas ta, kuna mul on köha, siis ma trenni minna ei saa. Seega peale kooli ütles ta seda ka juhendajale ja tulime koos hoiulapsega korraks tuppa. Keegi andis kella ja mina arvasin, et hoiulaps mängib uksekellaga, kuna ta seisis ukse taga. Tuli välja, et kella lasti hoopis alt ja laskja oli Marlen. Nimelt oli juhendaja küsinud, kas Gregor ei tahaks talle trenni ajaks appi tulla. Enne, kui Gregor jõudis ja öelda oli ta juba läinud. Meie hoiulapsega läksime mägukale, väljas paistis päike ja täitsa kevade tunne oli. Palav oli. Teised rääkisid, et homme hakkab lund sadama mägedes. Meile ei pidanud hetkel lund tulema. Alles eelmine aasta oli lumi, ega iga aasta ka saa. Lastel sai trenn läbi ja olime natukene meie maja kõrval, kuni tuli hoiulapse ema. Ema küsis kas ma võiksin korra neile minna, kuna ta tahab minuga rääkida. Andsin enda lastele võtmed ja saatsin nad koju, lubades kohe tulla. Tuli välja, et hoiulapse ema peab homme tööle minema ja tal ei ole last kuhugile jätta. Seega tahtis ta teada, kas ma saaksin teda hoida. Ta oli tööjuures samuti öelnud, et ta peab enne minuga rääkima, kui saab nõusoleku tööle tulemiseks anda. Seejärel rääkis ta, et üks kord ei saanud ta laupäeval minna ja selle eest võeti palgast 100.- euri maha. Kusjuures enne ei olnud keegi sellest midagi rääkinud. Igatahes jäime me rääkima ja nii see aeg läks. Vahepeal ilmnes, et tema mees tuleb õhtul koju ja ma ei peagi last homme hoidma. Peagi koputas keegi uksele ja ma arvasin, et tema mees tuli ja ma saan koju minna. Kuid ukse taga oli meie lapsed ja hoiulapse ema kutsus nad sisse ja nii nad hoiulapse juurde läksid. Hoiulapsel oli heameel, et teised lapsed tulid ja nii nad kõik koos olid, nagu nad vähe saaks koos olla. Meie lapse emaga ajasime juttu ja nii see aeg läks. Lõpuks vaatasin, et kell on nii palju, et Peeter peaks juba koju tulema hakkama ja nii me koju tulime. Lapsed hakkasid koduseidtöid tegema, aga nad ei viitsinud sellega tegeleda. Marlen teatas, et ta on väsinud ja tahaks üldse magama minna. Mina selle peale jõudsin kohe mõelda, et Marlen hakkab haigeks jääma. Ma siiralt loodan, et Marlen on lihtsalt väsinud ja haigeks ei jää. Gregorile tegime sinepivanni ja talle see väga meeldib. Oleks Gregori teha, siis suurema osa päevast istuks ta jalad vees. Voodisse minnes köhis Gregor, aga lõpuks jäi magama. Mõtlesime, et läheme homme erakorralisest läbi ja laseme Gregori kopse kuulata. Samas saab küsida ka rohtu, mis reaalselt aitaks. Peeter jõudis koju nagu tüüpilisele reedele kohane hilja. Tuli välja, et neil on sees hulgim autosid ja homme tuleb juurde. Mis neil vaja teha on seda Peeter igaksjuhuks ei küsinud. Eks homme näeb, kui pikalt tal läheb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.