14.01.2016

Öösel äkasin, kuna arvuti oli jälle ise tööle läinud ja Gregor läks vetsu. Gregor läks voodisse tagasi ja mina vaatasin kas ta teki pani peale. Selle peale arvas Gregor, et parasaeg on unemusi mulle anda. Hommikul olin enne kella üleval ja nii ma kööki läksin. Peagi tuli hoiulaps, panin ta diivanile ja tema magas edasi. Tegin söögisoojaks, kohvi valmis ja äratasin Peetri. Nii see hommik pihta hakkas. Vahepeal sain teada, et meie käimisklubi streigib täna ja mul oli selle üle isegi heameel. Väljas on jätkuvalt tuul, mõned kraadid sooja ja päikest ei ole. Mõtlesin korra, et lähen teen üksi ühe ringi, aga ei viitsinud. Viisin lapsed kooli ja koju jõudes tundsin, et ma olen väsinud. Kui inimene on väsinud, siis ta peab puhkama. Nii ma voodisse läksin ja magasin. Üles tõustes mõtlesin, et lõunaks ma süüa tegema ei pea. Tahtsin magustoiduks pannkooke- kohupiimaga täidisega teha. Selle ajaga, mis ma jõudsin magamistoast kööki on mul juba uus plaan. Mõtlesin, et teen hoopis õunakooki-kohupiimaga ja seda ma ka tegin. Kook sai nagu ikka hea ja nii need kalorid jälle tulid. Gregor on suutnud kuskilt jälle köha hankida, eelmine hakkaski juba ära minema. Ei saa mina aru, kuidas ta suudab. Peab minema mingi päev arsti juurde ja laskma kopse kuulata. Samas peaks küsima mingi rohu, miks reaalselt aitaks. Õhtu sai nagu ikka õues oldud ja koju tulles sai koolitöid tegema hakatud. Ja nii see päev jälle mööda läks. Tegime Grgorile sinepipulbrivanni. Esimene hetk vaatas ta kaussi ja ei tahtnud sinna jalgu väga panna. Kuid hiljem nõudis soojavett juurde ja ei tahtnud jalgu enam välja võtta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.