13.01.2016

Kella hakkas helisema ja tuli unenäod sinna paika jätta ja tegutsema asuda. Lapsed ärkasid ja nad ei kurtnud, et neil midagi viga oleks. Seega lähevad nemad kooli ja mina kõndima. Väljas oli natukene jahe ja lootsin, et käies hakkab soe. Vahpeal isegi oli soe, aga üldiselt oli jahe. Ma sain aru, et me läheme kõrval külla ja tuleme kohe tagasi. Kuid teised tahtsid väikse ringi veel teha ja nii me mööda teid ringi kõndisime. Lõpp tulemus oli natukene üle 10 km, pole üldse paha. Koju tulles läksin pesema ja vaatasin, kuidas nahk oli kohati punane. Seisin sooja vee alla ja lootsin sooja saada. Natukene hakkas parem, kuni tulin välja ja mul hakkas väga külm. Tegin kiirelt teed ja soojad võileivad, istusin diivanile ja võtsin tekki ümber. Läks ca 30 minutit, kui natukene soojem hakkas. Hiljem taipasin, et ma panin hommikul vale pikkavarrukaga pluusi selga. Mõlemad on pusta värvi, ainukene vahe on see, et on üks on villane ja teine termo oma. Mina panin enda teada termo oma, loll pea on ikka kehale nuhtluseks. Ülejäänud päev oli mul samamoodi jahe, palaviku ei olnud, kuid jõin igaksjuhuks külmetusevastast teed. Homme hommikuks on uus ring kavas ja selleks ajaks pean ma vormis olema. Peeter tuli lõunaajal suhteliselt hilja koju ja teatas, et ta läheb varem tagasi ka. Neil on ühe käruga probleemid ja see vaja kiiresti ära lahendada. Peale kooli olime nagu ikka õues, kuigi jah väike erinevus oli ka. Üks tuttav teatas, et tal on külm ja istus autos ja kutsus mind ka sooja. Nii me, siis mänguka kõrval autos istusime. Seda lõbu jagus mul seni, kuni tuli hoiulapsele järgi minna. Seejärel ei saanud ma enam soojas olla, vaid pidin hoiulast valvama. Enda lapsed on nii palju suured, et neid saab juba usaldada. Marlen läks vahepeal trenni ja koju tulles oli aeg õppima hakata. Osad asjad, mis homseks teha on anti juba mitu päeva tagasi. Kuid nagu Marlenil kombeks, siis teeb ta viimasel hetkel. Ükski asi ei tahtnud edeneda ja millestki ei saanud ta aru, nagu ta ise väitis. Püütsin mina teda aidata ja ühe ülesandega see isegi õnnestus. Ülesanded tuli sõnadele paarilised leida. Teises ülesandes oli vaja eelmise sõnad lausesse panna, 6 sõna 6 lauset. Kuna ma ei saanud kõike ise ära teha, siis palusin Marleni abi. Lugesin talle lause ja palusin, et ta ütleks, millest seal juttu on. Tema teatas ta ei tea, eks ole. Vaidlesime selle ülesande üle pikalt ja põhjalikult ja, siis võttis ta raamatu oma kätte ja tegi midagi. Hiljem väitis, et ülesanne on valmis, kuid mulle (Peetrile samuti) ei näidanud. Nüüd ei teagi, kas ta tegi ära või mitte. Oh ei ole see lapsevanema elu üldse kerge, kuid ma lohutan ennast sellega, et üks päev on nad suured ja kolivad minema. Ja, kui nemad ei koli, siis kolime Peetriga ise minema ja oma uut aadressi ei anna.hhahahah Hoiulapse ema ütles, et homme tuleb laps kell 8. Läks tund mööda, kui ta helistas ja teatas, et kellaaega muudeti. Tuli välja, et laps tuleb hoopis 7.30. Seega tõi tema ema riided ja kooliasjad meile õhtul ära. Hommikul toob magava lapse ja meil magab ta edasi. Selline see laos töötamine on, kunagi ei tea mis kell on vaja minna või millal tuled. Õhtul oli mul jätkuvalt imelik olla, kuni võtsin mõned lonksud rummi. Peale seda tundsin, kuidas mul hakkas soe, isegi käed-jalad läksid soojaks. Uni tuli peale ja nii ma magama läksin.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.