12.01.2016

Gregor käis korra öösel vetsus, aga muidu magas tema ja ülejäänud samuti. Ärkasin selle peale, et kell hakkas helisema ja nii tuli ärgata ja tegutsema hakata. Peeter läks tööle ja peale seda tuli hoiulaps, meie lapsed olid alles voodis. Mingiaeg tõusid nad üles ja nii nad kõik koos natukene telekat vaatasid. Hoiulapse viisin kooli ja meie laste õpetajatele ütlesin, et mõlemad on täna kodus. Lõunaajal lähen jälle kooli, et õppimised saada. Marlen hakkas oma eile tegema pidanud koduseidtöid, esimesena oli vaja matemaatikat teha. Tavaliselt teeb Marlen ära ja mina kontrollin. Peaaegu alati ütleb Marlen, et ma ei oska arvutada, kuna kontrollin arvutiga vastused üle. Üldiselt teen ma seda selleks, et saaks kiiremini. Selle eest oli hommikul aega ja nii ma endale paberi ja pliiatsi otsisin ja koos Marleniga ülesandeid lahendama hakkasin. Esimese ülesande vastused tulid meil erinevad ja hakkasime neid võrdlema, et leida kumb vea tegi. Marlen seletas, kuidas ta tegi ja mina sain aru, et vea olin teinud mina. Tegemist oli lihtsa liitmis ülesandega ja ma olin samasuguse vea teinud, nad Marlen teeb. Nimelt tuli number meelde jätta ja seda ma ka tegin. Meelde oli vaja jätta 2, aga mina liitsin järgmisele numbril 1 ja sealt see viga tuli. Kuid polnud hull, see oli mul ka ainukene eksimus. Tundus, et Marlen ei viitsi nö kummi venitada ja seega lid peagi kõik asjad tehtud. Selle peale võtsid nad arvuti ja läksid teise tuppa. Milline vaikus jäi minuga. Lõunaajal läksin kooli uusi koduseidtöid saama. Väravast sisse jõudes sain kokku käimisklubi kaaslastega ja sain nende käest kohe. Eile õhtul oli teema, et täna lähme kõndima. Osad olid kohe nõus, osad ütlesid ei ja mina, et ma ei tea veel. Alguses kirjutasin põhjuse miks ma ei tea, aga siis otsustasin seda mitte teistele saata. Ja nii ma pidin nüüd seletama, miks ma hommikul nendega ei läinud. Nad kuulasid mu ära ja küsisid kas ma homme tulen. Kui lapsed lähevad kooli, siis lähen kindlasti. Kõigepealt läksin Gregori klassi ja õpetaja andis talle ülesanded. Katalaani keele peale ütles õpetaja, kui ei oska, siis võib tegemata jätta ja nad teevad selle esmaspäevases lisatunnis ära. Mina ütlesin selle peale, kui ei oska, siis otsin Marleni vana õpiku välja ja vaatan kuidas tuleb teha. Selle peale õpetaja naeris. Ma olen enne samuti Marleni vanu raamatuid kasutanud, kui ei oska Gregorit aidata. Marleni klassist käisin samuti läbi ja sealt sain nimekirja, mis teha vaja. Koju jõudes pistis Marlen kisama, et tema peab nii palju tegema ja üldse tema enam kooli ei lähe. Gregor teatas Marleni eeskujul, et temal on samuti palju ja raske asjad teha. Ma ei teinud neist lihtsalt välja ja ootasin, kuni nad rahunevad. Gregor sai sellega enne hakkama ja hakkas matemaatikat tegema. Neil sai üks töövihik läbi ja nüüd alustavad nad uuega, seega oli see tema jaoks huvitav. Õnneks ei ole neil matemaatikaga probleeme ja nii sai ta selle kiirelt tehtud. Katalaani keelega ei olnud samuti probleeme, kuigi ma otsisin Marleni õpiku samuti välja. Marlen venitas oma asjadega nagu ikka viimase hetkeni. Ma seletasin talle, et hea oleks, kui kõik oleks enne hoiulapse tulekut tehtud. Uskumatu, aga ta sai sellest aru ja tegi ära. Sain jälle kooli minna, seekord hoiulapsele järgi. Üks tuttava küsis, kas ma tahaksin temaga kõndimas käima hakata. Suvi läheneb ja vaja ju kõigil üleliigsed kilod kaotada. Ma ju rõõgin ammu, et suvi on kohe käes. Ütlesin talle nii nagu on ja lubasin hommikul teada anda kas saame minna või mitte. Ma kujutasin ette, et 3 lapsega toas oleks on õudus kuubi ruudus. Kuid tuleb tõdeda, et nad suutsid täitsa normaalselt käituda. See on vist jätkuvalt tingitud sellest, et nad ei ole viimasel ajal koos olnud. Kuigi ma tahaks loota, et äkki nad on kõik muutunud ja hakkavad edaspidi normaalselt läbi saama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.