11.01.2016

Ootasin mina und, aga seda ei tulnud mitte kuskilt. Gregor keerutas samuti voodis ja mulle tundus, et äkki ta hakkab haigeks jääma. Mingiaeg käis ta vetsus ja, siis ma katsusin ta pead ja see oli jahe. Und ei olnud mul jätkuvalt ja mõtlesin palju kell võiks olla. Kuulsin, et väljas sõitsid mõned autod ja arvasin, et kell on ca 6-7. Kella vaadates tuli välja, et kell on alles 2, krt. Terve pikk öö on veel ees. Vahepeal jäin lühikeseks ajaks magama ja, siis ärkasin jälle üles ja nii möödus terve minu öö. Selle eest oli mul öösel aeg mõelda erinevaid mõtteid. Mõtlesin mida ma peaks hommikul oma päevaga pihta hakkama. Kuid ma taipasin, et ma olen hommikul nagu nii väsinud ja vaevalt ma midagi teha tahan. Lõpuks oli kell nii palju, et võis voodist välja tulla. Hommikused toimetused köögis, seejärel ärtasin Peetri ja, siis tuli hoiulaps, oeh. Hoiulaps läks diivani peale ja viskas pikali, panin talle pleedi peale ja ta jäi magama. Kusjuures tal ema ütles, et ta on väsinud. Alles oli ju vaheaeg ja sai kaua magada ja nüüd on ümber harjumisega raske. Meie lapsed ärkasid üles, sõid, pesid, panid riidesse. Lisaks aitasid oma voodites voodiriided ära vahetada. Järgmisena ajasid nad hoiulapse üles ja nii me kõik kooli poole läksime. Koju tagasi tulles ei viitsinud ma midagi teha. Kuid võtsin arvuti ja hakkasin kirjutama, ma ei ole seda juba mitu päeva teinud. Üldse mõtlen ma vahel, kas on üldse vaja kirjutada igapäev. Võib olla peaks kirjutama ainult, siis kui midagi huvitavat on toimunud/toimumas. Ma ei tea ise ka, eks näis. Gregori dressipüksid ootasid parandamist ja nii ma õmblusmasina välja võtsin. Gregori püksid said korda ja mõned asjad vajasid veel tegemist. Kuid, siis hakkas õmblusmasin mingisuguseid imelikke asju tegema. Igatahes tõmbas ta nõela kinni ja lahti seda teha üritades murdsin nõela ära. Pole hullu, ma millagi ostsin nõelu. Nõel vahetatud kordus täpselt sama asi. Ainukene erinevus oli see, et nõel jäi terveks. Ei saanud mina aru, mis juhtus ja nii ma asjad pooleli jätsin. Õues puhus tuul ja nii ma pesin 2 masinatäit pesu. Pesu sai õhtuks kuivaks ja kappidesse ära pandud. Loodetavasti on homme samuti tuuline, sest pesu oleks veel vaja pesta. Mõni päev mulle tundub, et ma muud ei teegi, kui pesen pesu. Peale kooli olime nagu ikka õues, kuni Marlen läks trenni ja hoiulaps sealt tuli. Seejärel olime veel natukene väljas ja Gregor läks oma õpetaja juurde. Hoiulapsele tuli ema järgi ja mina sain natukene aega üksinda kodus olla. Marlen tuli koju ja ütles, et tal peavalutab…tore. Marlen hakkas koduseidtöid tegema, ag ata tahtis hoopis magama minna. Mingiaeg hiljem viskas ta diivanile pikali ja jäi magama. Hiljem panime talle termomeetri alla ja ilmnes, et tal on 37,3 palavik. Õnneks ei ole kõrge palavaik ja loodetavasti kõrgemale ei tõuse ka. Gregori kraadisime samuti ära ja ilmnes, et tal on 37,0. Seega võib öelda, et homne päev on juba täna rikutud, kuna lapsed jäävad koju. Mul oli plaanis hommikul kõndima minna, aga nüüd tuleb see ära jätta. Õhtu lõpus käisin nagu ikka zumbas. Kuigi ma ei viitsinud üldse minna, sest olin väsinud. Eelmine öö ei saanud ma ju magada ja see andis tunda. Kuid kohapeal ei olnud kõige hullem, väljaarvatud aeglasemad laulud, siis tuli väsimus peale. Paraku läheb tund lennates ja nii ma peagi kodus juba olin. Gregori toast mööda minnes ilmnes, et ta on üleval. Gregor teatas, et tal ei ole und, silmad olid ka kuidagi vesised. Ma loodan, et täna öösel ei kordu eilne öö ja Gregor saab magada. Ei läinud kaua mööda, kui ta magama jäi ja meie läksime samuti magama ära. Kuigi ma kahtlesin kas sellel on mõtet.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.