07.01.2016

Ärkasin nagu oleks keegi mind p…e nõelanud. Vaatasin kella ja tuli välja, et tund aega saab veel magada. Selge mõtlesin nüüd on uni läinud ja saan terve tunni lakke vahtida. Järgmine hetk hakkas kell helisema ja tuli välja, et ma olin magama jäänud. Seega tuli kööki minna ja tegutsema hakata. Peeter läks tööle ja mina jäin laste ärkamist ootama. Mina hakkasin koristama ja Gregor hakkas samal ajal oma tuba koristama. Üleeile, kui kuningate juurest koju tulime teatas Gregor, et homme tuleb jõuluasjad ära panna. Nii ta oma toast kõik jõulukaunistused ära tõi. Panin neid kasti ja mõtlesin alguses, et jätan kuuse veel välja. Kuid asju ära pannes jõudsin järelduse, kui juba, siis juba ja võtsin kuuse pealt ehted ära. Seejärel tuli kuusk tükkideks teha, karpi panna ja see omakord kotti. Vot ei ole see kuuse kasti panemine ülde lihtne töö. Nimelt ei taha ta sinna kuidagi ära mahtuda. Oleks vist pidanud ootama, kuni Peeter tueb ja laskma ta see raske töö ära teha. Kuid ma ei andnud alla ja sai kuuse karpi. Selle juures sain käele mitu kriimustust. Ühesõnaga jõulud meie majas said läbi. Tegelikult on alati kahju kuuske ära panna/minema vista. Tuba jääb kuidagi tühi. Kuid pole hullu meil on kunstkuusk ja selle võib kasvõi jaanipäeval püsti panna. Täna on viimane vaheajapäev, homme algab kool. See omakorda tähendas seda, et Marlen pidi hakkama õppima. Selleks, et lapsed laisaks ei läheks antakse neile natukene vaheajaks õppimist. Mina rääkisin juba esimesel päeval Marlenil, et tee oma asjad kohe ära, siis ei ole vaja viimasel päeval sellega tegeleda. Kus saa sellega, et ta oleks mind kuulanud. Nojah, midagi tegi ta ära. Kuid täna ei olnud enam kuhugile põgeneda ja nii ta laua taha istus. Vahepeal käisim väljas, kuna ilusa ilmaga ei saa päev läbi toas olla. Seejärel ütles Marlen, et tema ei oska ühte ülesannet teha ja ma lubasin teda tuppa tulles aidata. Ma ei vaadanud õpikusse, aga Marlen ütles, et tuleb sünonüümid leida. Jõudsin juba ettekujutada, kuidas ma hakkan neid netist otsima. Kuid tuli välja, et sünonüümid oli olemas ja ise ei pidanud midagi leiutama. Tuli lihtsalt õiged sõnad omavahel kokku viia. Loodetavasti said õiged paarid kokku.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.