05.01.2016

Nagu ikka ei olnud mul öösel und. Lisaks sellele ei ole ma üldse rahul oma padjaga. Alles ma ostsin uue ja uhke, kuid see osutus siiski pettumuseks. Õhtul panin uue padja alla teise padja ja lootsin, et kaks koos on parem. Kuid ei miskit. Mul on kael nii kange, et ma ei saa pead üheski suunas keerata. Peab vist telliskivid tooma ja need pea alla panema, ehk on paremad. Peeter läks nagu ikka tööle. Ei läinud kaua mööda, kui ta mulle helistas ja teatas, et ma sõiudkaamera välja otsiksin. Peeter tuli koju ja ütles, et üks auto läks katki ja ta läheb seda tee peale rmontima. Sinna on ca 150 km ja seega Peeter nii pea tagasi ei jõua. Meie lastega vaatasime hommikul „Pilvede all“hooaja lõpuni. Seejärel tegime koduseidtöid ja vahepeal käisid lapsed õues. Täna on ilus päikse paisteline ilm. Mina nendega õue ei läinud, vaid tegin toas süüa. Kuna homme on jälle püha ja see on hispaanlaste jaoks tähtsam, kui jõulud, siis lasti pool päeva jõululaule. Peeter helistas ja ütles, et tuleb sööma. Tuli välja, et ta oli tagasi jõudnud ja veel oli lõunaaeg. Peale sööki vaatasime kaameraga tehtud videosid. Tee peal olid erinevad ilmastikunähtud. Alguses paistis päike, siis tuli udu ja lõpuks oli lumi maas. Videost oli näha, kuidas üks auto läks külglibisemisse ja napilt sai Peetrist mööda. Tee oli märg ja eks valesti valitud sõiduvõtted aitasid sellele kaasa. Kuid auto sai otseks tagasi ja õnnetust ei juhtunud. Peeter jõudis autoni, mida ta remontima läks. Selle juhil oli heameel, et auto saab korda ja ta saab koju sõita. Mingid lõdvikud olid katki ja peale nende vahetamist võis sõit kodupoole alata. Selle väikse ringiga sõitis Peeter üle 300 km maha, kuid vahet pole tööaeg ja palk jookseb. Täna on see õhtu, kui meie külla tulevad kuningad. See aasta tulid nad rongiga ja seega varem, kui muidu. Tavaliselt algab üritus õhtul, seekord enne kella 6. Kuningad tulid rongi pealt ja inimesed läksid neile vastu. Seejärel jalutati traktori juurde, kuhu kuningatele olid isetkohad pandud. Järgnes ringkäik läbi küla ja seejärel läksime kirikusse. Õpetaja pidas kõne, millest ei olnud midagi kuulda, kuna inimesed ei saanud aru, et peab vaikselt olema. Kusjuures pidevalt tehti lobisejatele selgeks, et olge ometi tasa. Peale seda jätkus jalutuskäik linnavalitsuse ette. Seal läksid kuningad koos saatjaskonnaga istuma ja lapsed said neile oma kingisoovid edastada. Loomulikult said kõik soovijad ka pilti teha. Meie saime kohsutuslikud pildid tehtud, nagu iga aasta. Kohal oli nagu ikka suurem osa külast, mis tähendas seda, et pidevalt tuli kellegile uut aastat soovida. Samuti sai niisama juttu aetud. Peale seda oli aeg koju minna. Marlen läks hoiulapse koju mängima. Me ei ole hoiulapsega kaks nädalat kohtunud ja tal oli meid heameel näha. Kogu aja, mis me väljas olime oli ta koos Marleniga. Marlen isegi ei öelnud, et ta ei taha temaga koos olla. Ju see lahusolek mõjus hästi. Kuigi jah ma olen kindel, et esmaspäeva õhtul on kisa taevani lahti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.