04.01.2016

Selleks, et elu liiga igavaks ei muutuks teha vahel muutusi. Alles see oli, kui Peeteril muudeti tööaegu. Nüüd leiti, et nii ikka ei ole hea ja taastati endised ajad. Nii, siis tuleb hommikul jälle varem ärgata. Tegelikult mul ei ole selle vastu midagi, et Peeter varem läheb. Mingiaeg siin oli, kui kogu pere ärkas ühel ajal ja siis tuli kõik asjad ühekorraga valmis saada. Nüüd, aga läheb Peeter enne, kui lapsed ärkavad ja mul jääb kõigi jaoks piisavalt aega. Öösel selle eest ei saanud ma millegipärast jälle magada. Ei saa mina aru, mis toimub. Hommikul olin enne kella üleval ja nii ma kööki läksin. Väljas oli pime ja sadas vihm. Jätkuvalt sajab. Lapsed magasid ja mina sain vaikuses oma capuccinot juua. Ärgates nad sõid ja peale seda hakkasime koristama. Huvitav oli see, et lapsed ei vaielnud vastu, kui ma palusin neil midagi teha. Tavaliselt hakkab Marlen lärmama, kui ma koristamisest rääkima hakkan. Igatahes saime toad jälle korda. Lapsed tahtsid õue minna, aga kuhu saa lähed, kui vihma sajab. Gregor käis õhtul oma õpetaja juures. Õpetaja kiitis teda, kuna ta pidi ilusti asju kaasa tegema. Õpetaja on rahul tema arenguga ja see on peamine. Gregorit õpetaja juurde viies kohtasime ukse taga tema sõbra ema, kes ütles, et homme on kuningad meie külas. Mul oli täitsa meelest läinud, et see päev on homme. Homme õhtul on kogu küla väljas ja vaadatakse, kuidas kuningad linna saabuvad. Nende järgi on auto, millede peal on kingitused. Lastele visatakse kommi, käiakse kirikus ja hiljem räägitakse lastega. Ühesõnaga tuleb jälle lastele kinke anda. Meie ei hakanud endi kinke nö kuningate kätte viima, vaid paneme kuuse alla. Õhtu parim osa, nagu esmaspäeviti ikka on zumba. Täna oli meie tavaline saal kinni ja olime suures saalis. Seal puudub kütte ja alguses oli päris jahe. Kuid peagi hakkas meie trenn pihta ja, siis ei saanud enam jaheduse üle kurta. Kõigepealt alustasime kardiotreeninguga ja see oli nagu ikka väsitav. Alguses olin mina, juhendaja ja veel üks osaline. Hakkasime meie sooja tegema ja peagi saabusid 2 inimest veel. Seejärel hakkasime nö otsast pealt, meie saime seega topelt koormuse. Kuidas see mõjub on juba homme tunda. Mulle tundub küll, et homme on jalad nii haiged, et ei saa voodist püsti. Kardio osa sai läbi ja tegime zumbat, kiirelt ja hoogsalt. Viimased, kes tulid ütlesid mingi hetk, et võiks midagi rahulikumat teha. See oli minu jaoks suur pettumus, ma sain just hoo sisse. Paraku hakkas tund nagu nii läbi saama ja nii me venitusi veel tegime. Mul on tegelikult kahju, et meil on ainult korra nädalas trenn. Mina tahaksin paar-kolm korda kindlasti käia. Koju tulles oli vaikus majas, lapsed magasid ja Peeter vaatas telekat. Peagi oli aeg meil samuti magama minna, kuna homme on jälle tööpäev. Jõudsime magama jääda, kui Gregor tuli ja teatas, et tema tahab ärgata. Kesköö on käes ja tema tahab ärgata. Seletasin talle, et öö on ja saatsin ta voodisse tagasi. Rohkem ta ärgata ei tahtnud ja magas hommikuni.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.