28.12.2015

Ma arvasin juba eile, et täna ärkan ma kella helisemise peale. Ja nii oligi. Oleks tahtnud veel magada, aga ei järgmised päevad tuleb jälle vara ärgata. Peeter arvas samuti, et võiks edasi magada. Kuid, mis teha. Selle eest lapsed magasid kauem, Marlen ärkas ca 10 ajal, Gregor natuke varem. Asi seegi. Ma ei ole juba mitu päeva koristanud ja täna parandasin selle vea. Lapsed sellest muidgi vaimustatud ei olnud, mida oligi arvata. Pesu sai pestud ja toad korda ja seda kõike poole päevaga. Lapsed käisid vahepeal õues jalutamas, minul ei olnud aega nendega kaasa minna. Üldse on nad nii suured küll, et saavad ise ka õues oldud. Ei pea ju alati neid valvama. Mõlemad võtsid tõukerattad ja nii nad ringi sõitsid. Vahepeal said nad kokku Gregori sõbraga ja nii nad meie maja ees mängisid. Gregor oli pettunud, et ta ei tohi uut püssi õue võtta. Seda oli vaja ju sõbrale näidata ja nii nad vahepeal tuppa tulid. Peagi oli lõunaaeg käes ja lapsed tulid tuppa ja Peeter samuti. Peetril on nagu ikka tööd palju ja päev läheb lennates, kui nii võib öelda. Täna oli vaja neil ühte käru remontida, aga kõigepealt tuli jõuda järeldusele, kuidas seda parandad. Peeteril oli omapoolne lahendus ja paarilisel hoopis vastupidine. Igatahes jäigi käru täna korda tegemata. Vot nii. Õhtul oli zumba ja siina tuli täna kaasa võtta matt ja raskused. Kohale jõudes ilmnes, et ma olen ainukene. Arutasime juhendajaga, mis toimub ja kus teised on. Kuid, siis tuli üks veel ja mul oli selle üle ainult heameel. Vähemalt ei pea ma üksinda olema. Hiljem lisandus üks veel. Kõigepealt alustasime raskema osaga. Erinevad harjutused 4x 20 sekundit. Naersime juba, et homme on kõigil jalad nii haiged, et ei saa käia. Küll me homme näeme, kuidas tegelikult. Tuleb tunnistada, et väga raske oli ja üldse ei jõudnud nii palju teha, kui oli vaja. Sellest võib järeldada, et valesti on viimasel ajal toitutud. Edaspidi tuleb öelda ei kõigile jahutoodetele. Krt korra aastas tahaks ju piparkooke süüa ja vahel klaasi veini juua. Hea küll uuest aastast hakkame korralikuks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.