28.11.2015

Ärkasin selle peale, et köhima ajas. Mõtlesin juba, et nüüd on tunnikene köhimist garanteeritud ja juurdlesin kas peaksin diivani peale minema, et teisi vähem segada. Kuid mingi hetk jäi köha järgi ja jäin magama. Järgmine kord ärkasin samuti selle peale, et köhima ajas ja seekord enam järgi ei tahtnud jääda. Läksin kööki, jõin vett ja võtsin ühe kurgukommi ja läksin voodisse tagasi. Köhisin harvem ja lootsin, et magama ei jää enne, kui komm otsas. Pärast tõmban veel kommi kurku ja saan pikalt seda välja köhida. Hommikul olin kella üleval ja nagu ikka läksin kööki. Gregor hakkas täna tunduvalt hiljem köhima, kui eelnevatel päevadel. See omakorda tähendas, et ta oli ikka liiga vara üleval. Miks ei võiks see köha juba üle minna ja lapsed hommikul kaua magada. Eelmine aasta oli Marlenil võimalus teha erinevaid inglise keele ülesandeid arvutis. Selleks oli eraldi programm ja koolist anti kasutajanimi ja parool. Õpetaja sai vaadata, kes kui palju on teinud. Kas see ka hindamist mõjutas ma ei tea, kuna sellest ei räägitud. See aasta on matemaatia ülesandeid võimalik lahendada ja see pidi hindamisel punkte juurde andma. Juba hommikul istus Marlen arvuti taha ja tegi erinevaid ülesandeid. Vähemalt on lapsel huvi midagi teha. Hiljem leidis Marlen, et tema läheb õue rulluiskudega sõitma. Gregor selle eest jäi tuppa ja temal oli igav. Üks päev panin voodi alla koti laste väikseks jäänud riietega. Kuna koolis on käimas riiete kogumiskampaania, siis mõtlesin, et viin riided kooli. Võtsin koti välja, et vaatan üle, kas kõik asjad sobivad või peab midagi prügikasti viima. Enne, kui ma seda kõike teha jõudsin tuli mul hoopis uus idee. Nimelt ma teen neist riietest lapiteki, miks ma pean nii sama asjad ära andma. Hetkel hiljem tuli mul veel parem idee..ma teen hoopis kaltsuvaiba. Meil on magamistuppa jätkuvalt vaipa vaja. Muidugi ma ei teadnud, kas kaltsuvaipa saab heegeldada ja nii ma arvutisse läksin. Tuli välja, et selleks hetkeks oli nett kuhugi teamata kohta ära läinud. Eks ole! Hiljem tuli nett tagasi ja ilmnes, et saab täitsa kaltsuvaipa heegeldada. Mul on vaja heegelnõel osta, ribad valmis lõigata-kokku sobitada ja tööle asuda. Mis sellest välja tuleb seda ma veel ei tea, äkki tuleb mõni uus idee veel. Peeter jõudis varakult koju. Töö oli sujunud ja kõik vajalikud asjad said tehtud. Nüüd võib nautida nädalavahetust. Kuna täna on laupäev, siis tuleb minna poodi, külmkapp on märkamatult tühjaks saanud. Laste meelest on meil „nälg“ majas, kuna helbed on mitmendat päeva otsas. Enne, kui toast välja saime tuli Marlen võidurõõmsa kisaga. Tuli välja, et ta leidis ära pandud arvuti lõpuks üles. Nojah, oli seda nüüd vaja. Kunagi ammu, ma isegi ei mäleta enam, mis põhjusel panin man ende arvuti peitu. Nad on seda mitu kuud otsinud, kusjuures kohta ma ei ole vahetanud. Loomulikult on nad arvutit korduvalt tagasi küsinud ja ma lubasin, kui nad leiavad saavad tagasi. Korduvalt on nad küsinud, kuhu ma selle panin. Ma ütlesin neile ainult, et kuskil kapi otsas-voodi all ei ole. Selleks, et leida ei ole vaja tooli peale samuti ronida. Kuhu ma, siis arvuti ikka panin, tekib küsimus? Nagu Peeter ütles, siis selleise koha peale oskan ainult mina tulla. Arvuti oli köögis sahtlis, kus on ahjuvormid. Enne välja minekut tahtis Marlen kreekapähkleid süüa ja otsis sahtlist pählik avajat, kuid ta ajas sahtlid segamini. Selle asemel, et tehta lahti sahtel, kus on avaja avas ta vale sahtli. Ükskord pidid nad arvuti nagu nii tagasi saama. Seega lastel on täna hea päev. Linna minnes läksime hiinlaste poodi, kuna sealt saab alati mida vaja. Mul oli vaja heegelnõel osta ja neid ma vaatama läksin. Heegelõel leitud vaatasin edasi ja leidsin puuvillase riide kerad. Värvivalik suur ja 400 gr (80 meetrit) eest küsiti 1.75. Vaatasime ja jõudsime järeldusele, et lihtsam tuleb (vähemalt esialgu) osta valmis materjal. Ei pea ise hakkama lõikuma ja saab kohe tööle hakata. Võtsime 3 rulli ja eks näis kuidas vaip (vaibad) tulevad. Poes nagu ikka ei olnud kõike müügile, mida ma tahtsin. Selle eest koju jõudes ilmnes, et said vist liiga palju asju ostetud. Panin sügavkülma asju ära ja ilmnes, et asjad ei taha kuidagi ära mahtuda. Olin juba võidrõõmus, et kõik said kappi, kui leidsin veel ühe koti asjadega. Oh, sain viimased asjad ka kuidagi pandud, kas ja kuidas sahtlid hiljem lahti tulevad ma veel ei tea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.