24.12.2015

Mõni hommik on tahtmine lihtsalt röökida, põhjuse nimi on nagu ikka Gregor. Kell hakkas 7 saama, kui ta vetsus käis ja peale seda vaatas päkapikusussi sisse ja leidis pulgakommi. Oleks ta selle sinna, kuni ärkamiseni jätnud. Kus saa sellega. Gregor hakkas seda vaikselt (krabina) saatel lahti tegema. Katsus, siis sellistes tingimustes magada. Igatahes viskas mul üle ja läksin ja võtsin tal kommi käest ja panin teise tuppa laua peale. Natukene aega oli vaikus, siis läks Gregor kommile järgi. Appi ma ei või. Peagi oli tal komm suus ja, siis oli kuulda matsutamist. Ei saa mina aru, kuidas saab pulgakommiga matsutada. Ega ma ei peagi kõigest arusaama. Vastik nagu ma olen võtsin selle uuesti ära ja panin järgmisesse kohta. Selle edasi-tagasi käimisega oli uni läinud ja lisana peavalu. Ilus hommik oli alnud. Ma hakkan varsti kõrvatroppidega magama, et ma saaks magada. Ühesõnaga oli sellega minu päev juba rikutud. Lõpuks oli aeg nii kaugel, et tuli selle nädala viimasele tööpäevale Peeter saata. Ees on ootamas kolm vabapäeva, midagi positiivset. Mind ootas ees päev köögis. Ei suutnud ma otsustada, kas ma olen laisk või mitte. Kas ma hautan kapsad ise või lähen lihtsamat teed ja lasen purgi omad soojaks. Me ostame Eestis käies alati purgis hapukapsaid, hea ja kiire vahel teha. Ühesõnaga laisk ma ei olnud ja nii ma panin kapsad potti hauduma. Marlen tuli mõni aeg hiljem kööki ja tahtis proovida. Nii ta neid pidevalt proovimas käis ja leidis, et head. Uskumatu talle ja meeldivad kapsad. Minu meelest tavaliselt t aneist väga lugu ei pea. Ju, siis täna on teistsugune päev. Lisaks panin keema kartulid salati jaoks ja hakkin salati ülejäänud komponendid. Seejärel tuli hakata piparkooke tegema ja see võttis terve igaviku. Vahepeal viisin Gregori õpetaja juurde ja seejärel tegime Marleniga piparkoogid valmis. Nagu sellest kõigest oleks veel vähe olnud tegin tuuletaskute taina samuti valmis. Tuuletaskud läksid piparkookide järgi küpsema. Hiljem tegin piparkoogid glasuuriga kokku ja selleks ajaks jõudis Peeter koju. Peeter tuli hiljem ja sellest ma järeldasin, et neil on tänaseks tööpäev läbi. Peeter ütles küll, et peale sööki läheb ta tagasi, ag aise hakkas naerma. Nad olid kõik vajalikud tööd saanud tehtud ja nüüd võib pühi pidama hakata. Lõuna ajal proovisime süldi järgi, täitsa söödav ja tarretunud samuti. Ei pääsenud ma õhtul ka köögist välja, kuna praad vajas samuti ahju paemist. Kuid selle eest peaks homme hästi minema ja köögi vaba päev tulema. Õhtu veetsime kodus, sõi söödud, telekat vaadatud ja lihtsalt oldud. Kuhugile kiiret ei olnud ja sellist tunnen, et pühad on samuti polnud. Suurimaks jamaks oli see, et Gregor kurtis, et tal kõht valutab, mis muutis meid murelikuks. Valu oli vasakul ja lõi ka paremale poole. Hiljem selgus, et tegemist oli gaasidega ja neid lasi Gregor pikalt ja põhjalikult välja. Keegi oleks võinud gaasimaski tuua. Ma arvan, et põhjus peitus piparkookide söömises. Nimelt peale esimest päeva nende söömist oli meil Peetriga mõlemal selline gaas see, et lenda või kuule. Jõuluvanal läks meie aadress meelest ja täna ta meile külla ei tulnud. Seega kinke ei saanud keegi ja keegi ei pannud seda isegi tähele.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.