23.12.2015

Esimene vaheaja hommik ja Gregor oli nagu ikka vara üleval. Seletasin neile eile, et homme ei ole vaja varakult ärgata, kuna kiiret ei ole kuhugile. Soovitasin neil kaua magada ja ennast välja puhata. Rääkimata sellest, et mina saaksin hommikul rahu ja vaikust. Peeter läks tööle ja lapsed olid oma toas ja toimetasid vaikselt. Mingi aeg tulid nad teise tuppa, kuna kõht läks tühjaks. Üldiselt suutsid nad hommikupoole suhteliselt viisakalt käituda. Tegime koos toad korda ja vahepeal käisid nad tõukeratastega väljas sõitmas. Tuppa tulid nad sellepärast, et külm hakkas. Lisaks leidsid nad postkastist kirja, mis oli neile mõlemale. Oh seda suur rõõmu. Tegid nemad kirja lahti ja seal sees oli laulev jõulukaart jõuluvanalt. Vot nii. Mina võtsin juba eile õhtul süldimaterjali sulama ja nii ma nad hommikul keema panin. Iseenesest on süldi keetmine kerge tegevus. Alguses võtab vahu ära korjamine aega, aga pärast keeba ta omaette pottis. Peeter käis kodus söömas ja pärast seda oli aeg hakkata sülti lõikama. Lapsed otsustasid, et eile kokku pandud auto tuleb lahti võtta ja sellega nad tegelesid. Hiljem oli neil plaanis kastiauto kokku panna, kuid selle asemele tegelesid nad nö omaloominguga. Gregor ehitas mingeid sõidukeid, millele ma nime anda ei oska. Vähemalt oli neil tegevust ja kisamiseks/kaklemiseks aega ei jäänud. Mina lõikasin liha ja Marlen käis pidevalt liha söömas. Marlen ei saanud aru, miks ma igapäevaselt ei võiks sellist liha teha. Ma arvan, et ta pidas silmas seda, et miks ma tavaliselt söögiks liha ei keeda. Eks ma püüan ennast parandada ja hakkan liha söögiks niisama ka keetma. Liha sai lõigatud ja Marlen viis kondid prügikasti kõrvale. Meil siin vahete vahel jalutab mõni koer/kass ringi hea neil süüa. Kahju on prügikasti visata ja kellegile pakkuda oleks imelik. Liha läks koos leemega potti tagasi ja peagi panin ta kaussidess ja purkidesse. Nüüd jään oodata ja loota, et ta ära tarretub. Ütlesin enne Peetrile, kui ära ei tarretu, siis panen homme maasikatarretist hulka. Saab kaks toitu ühekorraga söödud. Selleks, et mul igav ei hakkaks otsustasin õhtusöögiks pelmeene teha. Kuna siin neid poest osta ei saa, siis tuli teha kõik ise. Tainast tegin 3 korda, kuna täidist sai palju ja tainas sai otsa. Ikka juhtub. Kuid selle eest oli toit maitsev ja sügavkülma sai ka osa panna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.