22.12.2015

Aina paremaks läheb, nüüd ei taipa mõlemad lapsed hommikul magada. Käisid mitu korda vetsus ja selle peale on viimane uni läinud. Lapsed jäid voodisse, mina läksin kööki ja tegin vajalikud toimetused. Seejärel oli aeg teised voodist välja ajada. Loomulikult tuli sünnipäeva lapsele õnne soovida, talle kink anda ja pilte teha. Uskumatu, aga Gregor on juba 7 aastane. Gregor sai kingiks 2in1 komplekti, seal saab teha pagi ja kastiauto. Komplektis on pea 400 tükki ja korraga saab ühe sõiduki teha. Gregor vaatas seda ise poes ja meile Peetriga meeldis see samuti ja nii ta valituks osutus. Gregor vaatas kingi üle ja ütles, et ta hakkab seda peale kooli kokku panema. Viimane koolipäev sellel aastal/veerandil on kätte jõudnud. Mulle tundub, et alles see oli, kui kool algas ja juba on vaheaeg. Suvel, kui on vaheaeg mõtleme, et tuleks juba kooliaeg. Seejärel hakkame mõtlema, et peagi läheb väljas külmaks. Järgmisena jääd ootama jõule ja aastavahetust, kuna peale seda hakkab soojaks minema. Kuid samas saad sellel hetkel aru, et peagi on käes suvi ja jälle vaheaeg. Selline see elu on. Selle eest oli täna jõulukontsert, kuhu olid oodatud kõik. Kontsert toimus vanas kirikus ja esinejateks olid lapsed. Esineti lauludega, tantsude ja näidendiga. Suuremad lapsed tegid näidenid ja seda esitati inglise keeles. Mulle tundus, et paljudel teistele see ei meeldinud, kuna nad ei saanud aru. Minu meelest on positiivne, et lastele õpetatakse võõrkeelt. Marleni klass tantsis ja Gregor laulis. Lisaks said lapsed kommipakki koos väikese kingitusega. Igal aastal on erinev kink, seekord oli kott, kuhu saab võileivad panna. Ma ei teagi, kuidas selle nimi on. Igatahes on kotil sees foolium ja ta peaks sooja/külma mingi aeg hoidma. Kuna siin pannakse kooli toit kaasa, siis kulub kott ära. Lastel oli heameel kingi ja kommide üle. Päeval tuli hoiulapse ema ja tõi mulle palga ära, ma olen nüüd rikas. Lisaks tõi ta Gregorile kingituseks pika varrkuga pluusi. Gregorile see meeldis ja viisakas nagu ta on tänas 2 korda. Mõlemad lapsed said jõuluks sokolaadi ja kommid. Mina olin selle peale sõnatu, ma ei oleks midagi sellist osanud oodata. Me peame samuti hoiulapsele väikse kingi tegema ja küll me ka teeme. Lisaks sai Gregor kingituseks raha ja selle eest ostame talle midagi vajalikku. Mida seda me veel ei tea ja sellega ei ole kiiret samuti. Mänguasju tal hetkel vaja ei ole, kuna neid on niigi palju. Pigem tasub oodata ja vaafata, mida vaja läheb. Aitäh kingisaatjale. Gregor ja Peeter hakkasid pagi kokkupanema. Gregor pidi ise tegema ja Peeter aitama, aga lõpuks oli vastupidi. Gregor oli vahepeal üldse teises toas ja tegeles muude asjadega. Peeter sai suurema osa kokku, kui tal oli aeg tööle tagasi minna. Seejärel arvas Gregor, et ta teeb edasi. Kokkupanek on iseenesest lihtne, kuna kaasas on juhenda, kus on samm-sammu haaval näidatud, kuidas peab tegema. Ühe sõiduki kokkupanekuks on juhendis 20 lehekülge. Peeter tegeles ca 2 tundi kokkupanekuga. Gregor hakkas kokkupanema ja mina pidin juures olema ja aitama. Alguses pidin mutrid poldi külge keerama. Lõpuks Gregor ei viitsinud enam ja ma sain ülesanded pagi kokkupanna. Läks mitu tundi mööda, aga kokku ma ta sain. Ainukesena jäid patareid sisse panemata, kuna ma ei saanud aru, kuidas patakate koht kinni käib. Proovisin mitut moodi, lõpuks lõin käega ja jätsin sinna paika. Peeter tuli koju ja vaatas ka, kuidas peab panema ja, siis ilmnes, et patareid on tühjad. Mõtlesime, et paneme hoopis akud, aga keegi oli akud vahepeal pihta pannud. Järgnes missioon akude otsimine. Need tulid välja helikopteri puldist ja loomulikult olid nad tühjad. Seega läksid akud laadima ja Peeter patareisid otsima. Peetrile meenus, et ta millagi ostsis patakad nö igaksjuhuks, no vot nüüd ongi õige hetk käes. Patakad leitud sai pagi tööle panna ja oh seda imet pagi hakkas sõitma. Ütlesin lastele, et homme võtame lahti ja teeme teise valmis, aga keegi ei olnud sellest mõttest vaimustatud. Ma ei hakanud neile ütlema ka, et ma tegin nalja. Ma ei taha küll seda nii pea lahti võtta ja uuesti teha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.