21.12.2015

Selle aasta viimane nö tavaline päev. Lapsed on täna viimast päeva terve päeva koolis. Lisaks peab Gregor täna koolis sünnipäeva ja nii ma hommikul koogiga kooli läksin. Õpetajale ütlesin, et kooki tagasi ma ei taha nii, et söögu ära. Viimasel ajal on kuidagi palju magusat söödud, peab piiri pidama hakkama. Lõpuks jõudsin ma nii kaugele, et hakkasin kingitusi pakkima. Viimane päev, kus mul on rohkem aega ja ükskord tuleb see ju ometi ära teha. Kingitused on Gregori sünnipäevaks, jõuludeks ja kolme kuningapäevaks. Marleni puhul ma teadsin täpselt, mis asi milliseks pühaks on. Gregori puhul läks jõulu ja kolme kuningapäeva omad meelest. Hiljem arutasime Peetriga, mida millal ta saab. Ühesõnaga võin öelda, et minul said kingitused pakitud. Nüüd jääb üle loota, et lapsed neid üles ei leia. Päeval helistas keegi alt kella, mõtlesin kas tõusta püsti või mitte. Läksin ja küsisin kes on ja sain teada, et postiljon. Temal olevat minule pakk ja, kas ma tuleksin alla. Võtsin dokumendi kaasa ja läksin alla. Sain pakki ja tuli välja, et dokumenti ja allkirja seekord ei olegi vaja. Pakk tuli Eestist ja saatjaks minu isa. Vaatasin pakki ja mõtlesin, et ei tee seda enne lahti, kui kogu pere kodus. Kuigi jah uudishimu oli suur. Ometi mõtlesin, et ootan. Lapsed tulid koju ja pakki nähes tahtsid selle lahti teha, ma ei lubanud. Lisaks ei saanud nad aru, miks vanaisa saadab minu nimel paki. Miks mitte nende nimel. Peeter tuli koju ja Marlen jooksis talle pakiga esikusse vastu. Enam ei olnud midagi oodata ja tegin paki lahti. Laste näod venisid pikaks, kui võtsin välja karbi, millel oli kohvikannu pilt peal. Avasin karbi ja seal oli kõigile kingitus. Lapsi rõõmustas kõige rohkem ŝokolaad, ikkagi midagi magusat ju. Meil Peetriga oli lihtsalt heameel, et keegi pidas meid meeles ja tegi sellise toreda üllatuse. Veelkord suured tänud isale. Koolist tulles tõid lapsed oma kaustad koju, millel vahel olid semestri jooksul tehtud tööd. Lisaks said mõlemad tunnistused. Ei saa mina aru, miks peab tunnistusi just pühadeks andma. Mida, siis tunnistused meile ütlesid? Ütlesid seda, et mõlemad peavad suuremat tähelepanu katalaani ja hispaania keelele pöörama. Nendes ainetes olid neil nõrgad tulemused. Selle eest ülejäänud ained on hästi. Lisaks said mõlemad koolist diplomi. Õpetajad võivad panna lastele iganädal tähe, kui nad on hästi käitunud, kodusedtööd on tehtud, ei hiline jne. Üldiselt võib selle semestriga rahule jääda, aga tuleb rohkem õppida ja pingutada tulemused paremaks. Gregor käis õpetaja juures ja Marlen see aasta viimases trennis. Gregoril on selle eest kaks korda vaja veel käia. Neile jäid kaks korda tunnid vahele ja nüüd tehakse need järele. Kuigi jah see ei olnud kohustuslik, aga see on lapse jaoks vajalik. Mina käisin õhtul nagu ikka zumbatamas ja peab ütlema, et see on õhtu mida ma alati ootan. Ma ei saa aru, miks ei võiks mitu korda nädalas zumbat teha. Peeter ütles selle peale, et keegi ei keela ju kodus ise teha, kuid see on hoopis midagi muud. Kodus on 10 minutiga hing paelaga kaelas, trennis teed tund aega järjest ja võiks mõne tunni veel teha. Eks need head asjad saavad ikka kiirelt läbi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.