18.12.2015

Vaheldusemõttes oli Marlen hommikul esimesena üleval ja selle peale ärkasin mina. Ronisin voodist välja, et vaadata miks Marleni toas põleb tuli. Marlenil on pea juures lüliti ja vahel läheb ta sellele magades vastu. Seekord vaatas mulle Marlen vastu ja teatas, et temal on igav. Njah, natukene enne kella 8 hommikul juba igav. Ütlesin, et ta võib telekat vaatama minna, kui tahab aga ta oli veel mõndaaega oma toas. Telekat vaatama tuli hoopis hoiulaps. Jõudsin mina lõpuks nii kaugele, et hakkasin piparkoogitainast tegema, küll ma olen tubli. Ma ei plaaninud tainast liiga vara valmis teha, kuna vastasel juhul ei taha jõulude ajal neid enam keegi süüa. Otsisin reptsepti sahtlist välja ja panin vajalikud toiduained valmis. Suhkur sai pruuniks ja tuba oli suitsu täis, kuid polnud hullu tegin akna lahti ja lasin värske õhu tuppa. Vee sain samuti suhkru sisse valatud ilma, et midagi oleks valesti läinud. Kuid midagi ikka läks valesti ja ei saanud mina aru, kus ja kuidas. Proovisin mina hiljem tainast ja ei olnud sellel õiget maitset, kuigi ma panin maitseainet rohkem, kui ettenähtud. Kuna ma olen lasik, siis kasutan Santa Maria piparkoogimaitseainet. Kõik asjad on olemas ja ei pea ise mõõtma hakkama. Kuid mulle jäi lootus, et äkki seistes läheb paremaks. Meie lapsed läksid peale kooli trenni ja mina jäin hoiulapsega õue. Seal olid teised lapsed samuti ja nii läks aeg suhteliselt kiiresti. Peagi tulid meie lapsed trennist ja nii me veel natukeseks õue jäime. Lõpuks tahtsin mina tuppa tulla, aga lapsed mitte. Pakkusin neile välja, et lähme piparkooke tegema, nad olid kohe nõus koju tulema. Nii nad kotid võtsid, aga mina rääksin veel mõne sõna juttu ja nemad kohe küsima kaua veel. Eks ole, mina pean koguaeg nende järgi ootama ja nemad ei saa sama teha. Koju jõudes panin kõigepealt supi keema ja seejärel rullisin mõlemale lapsele taina lahti. Nende ülesanne oli sobivad kujundid teha ja sellega said nad hakkama. Üllatava oli see, et neil ei olnud isegi vaidlemiseks aeg. Ahjust välja võttes ilmnes, et taina oleks poole õhemaks pidanud rullima ja maitset ei olnud jätkuvalt, vähemalt minu jaoks. Teised ütlesid, et pipra maitse on liiga tugev. Sellest julgen ma järeldada, et maitseainesegul oli midagi viga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.