17.12.2015

Küll see uni oli magus, kuni kell selle ära rikkus. Nagu ka eile tuleb täna samuti hoiulaps kell 8. Ei saa mina aru, miks nii vara peab tuleb. Kusjuures pikkaaeg oli nii, et ta toodi alles 8.30. Kuid tal ema töötab ühes laos ja seal sõltuvad kellaajad tööst. Kui on tööd, siis minnakse varem, kui ei ole palju, siis hiljem. Ühesõnaga pean ma alati valmis olema selleks, et homme tuuakse x kellaaeg. Kuid elame üle, jäänud on veel 2 hommikut peale ina tänase ja 3 õhtul. Seejärel algab mul puhkus…peaks puhkusetasu ka küsima. Mõtlesin mina, et teeks lõunaks küpsiseid. Hiljuti sain uue uhke miksri, millel on tainakonksud ja mõtlesin proovida, kuidas sellega teha on. Vanal miksril tainakonkse ei olnud. Panin mina konksud auku ja üks kukkus välja, panin uuesti ja jälle kukkus välja. Proovisin ühe korra veel ja tulemus täpselt sama. Seejärel vaatasin konke ja tuli välja, et need on erinevad. Üks on pikk sirge ja teisel on poole peal mingi kübar. Selge keegi on karpi valed pannud mõtlesin ja olin sunnitud ühe konksuga taina tegema. Ei olnud üldse nii hea, kui ma lootsin. Järgmisena otsisin pritsi kapist välja ja hakkasin küpsiseid tegema. Jäid nagu kuused alt paksud, ülevalt peened. Ise olin tulemusega enam vähem rahul ja panin nad ahju. Mingi aeg hljem läksin neid vaatama ja sain ebameeldiva üllatuse osaliseks. Kõik küpsised olid alla vajunud ja nüüd olid lihtsalt ringikujulised. Ju ma tegin midagi valesti, aga mida seda ma ei tea. Kuid maitse oli hea ja kõik söödi ära. Kurtsin Peetrile oma miksri probleemi ja tema arvas, et selle kübara osa saab maha lõigata ja pole hullu. Lisaks otsustas t aise proovida ja tuli välja, et üks auk on sügavam, kui teine. Seetähendab, et tuleb vaadat kumba auku konks panna. Kusjuures ma ei tulnud sellise asja peale, et tuleb veel vaadata ja valida, mis kuhu läheb. Pole hullu nüüd olen jälle targem. Gregor ütles päeval, et tema sai matemaatika kontrolltöös väga hea tulemuse 9,15. Tööd ta koju ei toonud ja seega meie seda ei näinud. Kuid õhtul vaatasin tema päevikut ja seal oli kiri õpetajalt. Õpetaja kiitis Gregorit väga hea tulemuse eest matemaatikas. Vot nii.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.