16.12.2015

Ei jõua mina ära oodata seda aega, kui Gregor hakkab magama. Täna öösel käis ta mitu korda vetsus. Lisaks kuskil 5 läks tal uni ära ja ta sahistas voodis. Katsu, siis niimoodi magada. Nüüd kus oleks võimalik hommikul natukene kauem magada seda ikka teha ei saa. Põhjus väga lihtne hoiulaps. Nimelt ütles eile tema ema, et täna tuleb ta juba kell 8. Njah nii, et tuleb pool tundi varem ärgata. Õnneks ei olnud ärkamisega probleeme, kuna tänu Gregoril olin ma varakult üleval. Mõtlesin, et saadan pere kodunt ära ja heidan magama. Ma olen enne samuti mõelnud, aga juba üleval olles ja tegutsedes pole magamiseks enam aega. Üks hetk oli tuba tühi ja kõik olid oma teed läinud. Mina võtsin vaiba tegemise jälle käsile. See vaiba tegemine on viimasel ajal kuidagi kõige tähtsam. Mulle tundub, et muuks mul enam aega ei ole või tahtmist. Ah eks vajan mina ka vahepeal midagi vahelduseks. Parim oleks muidugi leida töökoht. No loto võiks ka ühe korraliku võidu tuua. Nagu ikka ei mäletanud ma, mis kell on postkontor lahti. Teadsin, et ta on avatud tund aega päevas hea, et üldse on külas postkontor ja ta lahti on. Igatahes läksin kohale ja sain teada, et postkontor on 10.30-11.30 avatud. Seega läks mul hästi ja ma sain kaardid ära saadetud. Millal nad kohale jõuavad seda ei osanud töötaja mulle öelda. Põhiline on see, et nad kohale jõuaks, päev ei ole tähtis. Loodetavasti kaardi saajad annavad teada, kui kaardi kätte said. Päkapikusoki sisse oli samuti midagi vaja ja nii ma poodi läksin. Tavaliselt käime ju lastega koos poes ja, siis ei saa midagi osta. Nii ma, siis juhtust kasutasin ja võtsin üllatusi nii palju, et enne jõule ei pea enam selle peale mõtlema. Kohalikus poes on müügil tooteid, mida suurtes poodides ei ole, või ei ole mina näinud. Lisaks ostsin õhtuks paki küpsiseid, hea kooli minnes kaasa võtta. Lastele küpsised maitsesid ja neid jagati sõpradele ka. Gregor vahetas näiteks sõbraga küpsiseid, kõike peab ju proovima. Kodustetööd kohapealt on natukene lihtsamaks läinud. Semester hakkab lõppema ja õppida antakse vähem. Õigem oleks öelda, et Gregoril ei olnud midagi teha, peale luuletuse lugemise ja Marlenil olid mõned üksikud asjad. Mõned päevad tagasi oli Marlenil hispaania keeles kontrolltöö. Peale tööd arutasime, milline võiks teha tulemus olla ja tegime kokkuleppe. Kui tulemus jääb alla 7 punkti, siis on vaheajal arvuti keeld ja tuleb hispaania keele kogu materjal ülekorrata ja juurde õppida. Täna tuli Marlen tööga koju ja tulemus oli 7,5. Iseenesest väga hästi tehtud, paari asja ta ei osanud. Kahes kohas jäi ta u-le täpid panemata, kuid see loetti veaks. Minu meelest ei ole see suur viga. Lõppude lõpuks on Marlen tulnud teisest riigist ja kirjutb paremini, kui kohalikud. Seega leppisime kokku, et arvutit saab kasutada, aga hispaania keele õpikut vaatab ikkagi, et järgmine kord veel parem tulemus saada. Õhtul trennis anti Marlenile tunnistus tema selle semestri tegemiste kohta. Kolme asja eest sai ta B+, ülejäänud olid A. Tegemist on väga hea tulemusega, B+ sai ta, kuna teeb asju kiirustades ja ei siruta kohati piisavalt välja. Näites õpetaja ütles talle, kui ta järgmine kord spagaati tehes varbaid ei siruta, siis läheb hinne alla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.