15.12.2015

Tänasest on asjad natukene teistmoodi, või õigem oleks öelda kella aja on muutunud. Nimelt muudeti Peetril tööjuures tööaegu ja ta läheb nüüd pool tundi hiljem. Mis omakorda tähendab, et hommikul saab magada. Täna ma seda teha ei osanud, kuna Gregoril oli vaja vara ärgata. Uus elukorraldus nõuab natukene harjumist, kuna nüüd ärkavad kõik ühel ajal. See omakorda tähendab, et kõik asjad tuleb valmis saada lühema ajaga. Enne oli nii, et Peeter oli selleks ajaks läinud, kui lapsed tõusid. Samas on saavad lapsed nüüd hommikul isaga koos hommikust süüa ja temaga lihtsalt koos olla. Kõik kodust läinud sain ma hakata vaipa edasi tegema. Ja enne pidama ei saanud, kui valmis sai. Võib olla oleks võinud veel pikema teha, aga antud vaiba tarvis ostetud materjal sai otsa. Mõtlesin, et teeks endale ühe võileiva, kuid tuli välja, et juustu ei ole. Ühesõnaga minu jaoks on nälg majas. Seega tuli sügavkülmast vorst sulama otsida, mis ei olnud sugugi kerge ülesanne. Meil on mitut erinevat sorti vorste sügavkülmas, minul oli plaanis võtta pipravorst. Omateada ma teadsin täpselt, kuhu sahtlisse ma ta panin. Nagu ikka ei ole asjad seal, kus otsid. Tõstsin asjad sahtlist välja ja kõige alt leidsin vorsti. Asjade tagasi panemisel ilmnes, et need ei mahu tagasi. Oli mul vaja seda vorsti otsida mõtlesin, kuid sain asjad sahtlisse ja kapi kinni. Võileiba ei saanud ma ikka süüa, kuna vorst on külmunud..ahhahah. Homme ka päev. Õhtul olime jälle väljas nagu ka kõigile eelnevatel ja järgnevatel päevadel. Koju tulles tegid lapsed koolitööd ära ja seejärel kirjutasid jõulukaarte. Kaarte, mis saadame Eestisse. Homme lähe panen posti, loodetavasti on postkontor lahti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.