14.12.2015

Uus nädal koos uute tegemiste on jälle alanud. Tegemist on selle aasta viimase normaalse koolinädalaga, järgmine nädal algab vaheaeg. Mulle tundub, et lapsevanema jaoks on kõige raske aeg vaheaeg, siis on lapsed koguaeg kodus ja tuleb midagi välja mõelda, et neil tegevust oleks. Kuid ärme kiirusta sündmustega ette, terve nädal on veel kool. Nagu ikka tuli hommikul süüa teha ja pere tööle-kooli saata. Koju tulles ootasid mind tavalised toimetused koos vaiba tegemisega. Suurema osa päevast ma vaibaga tegelesin . Peale kooli olime nagu ikka väljas, kuni Marlen läks trenni ja hoiulaps sealt tuli. Seejärel oli natukene veel aega, kuni Gregor läks õpetaja juurde. Gregorile seal väga meeldib ja õpetaja on temaga rahul. Seega ma loodan, et väga kaua seal käia ei ole vaja. Mind ootas õhtu lõpetuseks zumba ja alguses tekkis tunne, et ma olen jälle üksinda. Kuid mõned inimesed tulid veel ja nii see päev jälle läbi sai.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.