13.12.2015

Hommiku kohta võiks teha eelmiste päevade copy-paste, seega tüüpiline hommik. Mina olin see, kes tahti üle mitme nädala minna turule. Järgmine nädal on lastel jooksuvõistlus, siis ei saa minna, seejärel on pühad ja seega on viimane võimalus see aasta minna. Uskumatu see aasta saab lõpuks ometi läbi. Ma ei jõua oodata ära seda aastalõppu. Mulle ei meenu nii kehva aastat, kui see. Ma olen sellest aastast ja selle aasta halbadest asjadest väsinud. Jääb loota ainult, et uus aasta tuleb parem. Nii, siis läksime me turule ja huvitaval kombel ei olnud seal palju rahvast. Njah, kaupmehi oli ka vähe, kui tavaliselt. Meie ostsime nagu ikka värkskeid asju ja seejärel otsusime minna linna. Mõtlesime supermarketist läbi käia, et äkki seal müüakse lukusüdamike. Kuna polnud vahet, millist teed mööda minna, siis valisime selle, mis läks ehituspoe kõrvalt mööda. Suur oli meie rõõm, kui nägime, et ehituspood on lahti. Parkisime ära ja läksime otsima, mida vaja ja peagi oli vajalik osakond leitud. Peeter valis sobiva välja ja nüüd on üks probleem jälle lahenduse saanud. Poes käigu juures oli huvitav see, et poes ei olnud inimesi. Viimasel ajal on kõik poed ülerahvastatud, täna selle eest oli rahulik. Peab vist järgmine nädal samuti minema pühapäeval. Koju jõudes oli aeg küpsetama hakata. Välja minnes panin taina kerkima ja nüüd hakkasin lihapirukaid ja sokolaadikringlit tegema. Lisaks läksid viimasena ahju täidetud paprikat Marleni nõudmisel. Gregori jaoks panin hiljem vorsti ahju ja nii oli tänane söök olemas. Marlen tegi oma kodusedtööd ära ja peale seda said nad natukene aega telekat vaadata ja magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.