12.12.2015

Mulle tundub, et tüüpiline päev algab sellega, et Gregor ärkas. Mõned minutid puudusid kella 7, kui Gregor läks päkapikusokki kontrollima. Pettumus oli tõenäoliselt, et seal ei olnud mitte midagi. Ma olen jah vahel selline halb „päkapikk“, kes ei pane soki sisse midagi. Eile suutsid nad mingiaeg täiesti normaalselt käituda, aga siis oli vaja ikka lolluseid ka teha. Loomulikult ei kuulanud, kui neid sai keelatud ja nii tuleb täna üllatuseta olla. Mulle tundus, et sellest hetkest (kella 7) olid kõik peale Marleni üleval. See omakord tähendas, et lapsed tulid voodist välja peale Peetri tööle minekut. Marlen muidugi süüdistas Gregorit oma üllatuse ära söömises. Mina ütlesin, et äkki sa käitusid eile halvasti ja sellepärast ei olnud midagi. Selle peale vaatas Marlen mind sellise pilguga, et mida ma õige endale ettekujutan, tema käitub alati ideaalselt. Peale hommikusööki läksid nad Marleni tuppa ja mängisid seal mõndaaega. Mina tegelesin nagu ikka kodustetöödega, nagu ikka. Lisaks sain laste joped puhtaks pestud. Ma olen juba mitu päeva mõelnud, et peaks nad ära pesema, aga ootasin nädalavahetuseni. Ei saa mina vahel aru, kuidas suured lapsed suudavad ennast ära määrida. Gregoril jope on mustavärvi ja see nägi eest välja hall. Ma ei saa aru, kus kohas ta aelemas käinud on. Marleni oma on punane ja seal oli ka igasugu plekke peal. Lisaks on Marleni jopel kapuuts seest valge, no vähemalt peale pesu. Jopede pesemisel ei ole lubatud tsentrifuugi kasutada ja nii ma nad rõdule tilkuma panin. Millal nad kuivaks saavad seda näitab aeg. Pole hullu mõlemal on teine jope olemas ja sellepärast toas istuma ei pea. Gregor tegi oma koolitööd vabatahtlikult ära, kuigi jah osad asjad tuli uuesti teha. Gregoril oli vaja matemaatikat teha ja mõned vead tulid sisse. Marlenil nagu ikka on palju teha ja see talle ei meeldinud ja ta ütles, et tema esmaspäeval kooli ei lähe. Ülde ei saanud Marlen aru, miks peab õpetaja nii palju õppida andma. Marlen hakkas (vähemalt tundus nii) hispaania keelt tegema. Mina pesin hambaid ja ta tuli minu juurde ja näitas pilti ja küsis, mis see on. Pildil oli viljapea ja mina ütlesin talle vili. Marlen ei teadnud, kuidas see on ja hakkas sõnaraamatust otsima. Seejärel läks natukene aega ja Marlen ütles, et sõna vill siin ei ole. Kordasin talle mitu korda tähthaaval vili, tema ei leidnud ikka. Võtsin sõnaraamatu ja sõna oli täitsa olemas, aga teisel leheküljel. Lõpuks leidis Marlen sõna üles ja ütles, et see ei ole õige, kuna temal on sõnad etteantud ja seal ei ole sellist sõna. Appi. Ma ei vaadnud, et seal on pilt ja sõnad olemas. Vaatasin sõnu ja ütlesin talle, mis see on. Marlen oli selleks ajaks pahas tujus ja teatas, et see ei ole üldse õige sõna. Ühesõnaga jäid kodusedtööd tegemata, millal ta neid teab mina ei tea. Peeter jõudis enam vähem õigel ajal koju. Sain nemad vajalikud tööd tehtud ja nüüd võib puhata ja mängida. Mida saa siin ikka puhkad, kui on vaja poodi minna. Läksime esimesena toidupoodi ja oh seda imet seal pandi kaupa välja. Letid olid tühjad muidu, aga meil läks lihtsalt hästi. Seejärel oli vaja vaiba materjali osta ja nii me hiinlaste juurde läksime. Marlenil on see aasta tõeline jõulu vaimustus ja tema arust peaks me rohkem jõuliasju ostma. Kindel soov on tal, et kuusetipus peab täht olema, kusjuures meil ei ole seda kunagi olnud. Peeter vaatas samuti kuuseehteid ja leidis öökulli, kes istub pesulõksu peal. Seal oli veel linnud käbiga ja ilma ja orav. Kuid öökull hakkas Peetrile nii palju meeldima, et pika valimise peale sai üks ära ostetud. Peeter ise ütles, et see on esimene tema valikul ostetud ehe terve elu jooksul. Muidugi oli vaja osta vaiba jaoks materjali. Vaipa, mille ma tegin esimesena arutan üles ja teen uuesti. Kuid ma valisin juurde teised värvid ja teen nö olemas olevast kaks tükki. Mis välja tuleb seda ma nagu ikka ei tea. Samuti oli viimasena tehtud vaibale materjali juurde vaja. Nojah, see mida otsida seda ei ole kunagi võimalik leida. Vot ei olnud see nädal seda sama vtooni enam. Nii, et praegu jääb vaip lühem, kui tahaks, aga loodetavasti saan üks päev sama värvi juurde ja vaip saab lõpetatud. Üldse tegin sellest järelduse, et tuleb kohe rohkem osta, kuna juurde leida on raske. Samas ma ei ole ju proff ja ei tea, kui palju ühe vaiba jaoks vajab läheb. Nüüd on mul mingi ettekujutus juba olemas ja järgmine kord olen targem. Eks inimene õpib ju enda vigadest. Ahjah, süldi jaoks on nüüd kõik vajalikud komponendid ostetud. See nädal veel keetma ei hakka, aga järgmise nädala lõpus või ülejärgmise alguses teen ära. Tegemist ootab piparkoogitainas samuti ja selle teen enam vähem samal ajal, kui süldi. Peeter ja lapsed räägivad ammu piprakookidest. Mina leidsin, kui ma teen taina liiga vara valmis, siis jõulude ajal ei taha keegi neid enam süüa. Seega peavad nad ootama. Peeter leidis täna poest piparkooke ja nendega sai natukene maiustatud. Kodust välja minnes ja ust lukku keerates käis võtti lihtsalt ringi ja välja ei tulnud. Meil on sellist asja enne samuti olnud ja me ei sattunud paanikasse. Esimene kord oli mul küll paanika, kuidas pärast tuppa saab. Tagasi tulles paned võtme lukkuauku ja keerad lahti ja mingeid probleeme tavaliselt ei ole. Täna sain samuti ukse lahti, aga võti välja ei tulnud. Peeter proovis ise ja võtme sai välja, kui lukk nö kinnikeerata, ust samal ajal kinni panna ei saanud. Igatahes saime väljast võtmed eest ja seest saab võtme lukuauku panna ja kinni keerata. Kuid nii ei saa ju. Peeter võttis südamiku välja ja keel on kuidagi imelikult, kuid see ei tohiks probleemiks olla. Lisaks jõudis Peeter pool ust laiali lammutada, aga probleemi põhjust teada ei saanud. Peeter pani asjad oma kohale tagasi ja nüüd käib lukk nö süsteemiga. Kas ja kui kaua ta töötab seda me ei tea. Võib olla üks päev me enam tuppa ei saa. Ühesõnaga tuleb uus lukusüdamik osta. Vaatasin, et homme on ehituspood kinni ja seega tuleb järgmine nädal kuidagi üle elada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.