11.12.2015

Alles ma kraaksusin, et und ei ole ja poolest ööst üleval. Nüüd on täpselt vastupidi, und on palju, aga kell ei lase hommikul magada. Hommikud on pimedad, heaküll 8 hakkab valgeks minema. Kuid päike ei paista hommikul ja energitase on nullis. Mis, siis ikka lapsed kooli viidud, Peeter tööle saadetud on aeg natukene kasulik olla. Panin pesu pesema, tegin arvuti lahti ja vaatasin filmi. Lisaks võtsin vaiba tegemise käsile, vähemalt midagi kasulikku. Vaiba sain õhtuks valmis või oleks õigem öelda, et olemas olev matrejal sai otsa. Tuleb sama värvi juurde osta ja vaip pikemaks teha. Hetkel on mõõdud ca 63x76, kuid tahaks poole pikemaks teha. Päev läbi ei ole ilus arvuti taga istuda ja nii ma lõpuks tolmuimeja välja otsisin. Põrandad puhtad oli aeg süüa tegema hakata. Lõunaks tulevad kotelid eilsete spagetidega ja riisi-makrasalatiga. Mul on hetkel söögitegemise kohapealt nö kriis…puuduvad ideed. Ma ei tea, millest see on tingitud, aga mõni nädal lihtsalt ei oska midagi süüa teha. Selle eest järgmine nädal on ideid nii palju, et ei jõua kõiki realiseerida. Võib olla peaks tegema menüü, oleks endal lihtsam ja teaks igapäev, mida süüa teha. Kunagi ma võib olla isegi proovin seda. Ülejäänud päev möödus nagu ikka sai õues oldud ja õhtul lastega filmi vaadatud. Peeter tuli nagi tüüpilsel reedel ikka hilja. Ahjah lisaks küsiti, kuidas Gregoe ennast tunneb ja kas kõik on ikka korras. Üheks küsiaks oli ema, kes meid apteeki viis ja teine apteeker. Õnneks on Gregoriga kõik korras.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.