09.12.2015

Eilne päev läks jälle pikaks ja seega oli hommikul soov edasi magada. Kuid Peeter peab tööle minema ja lapsed kooli ja nii tuli jälle ärgata. Täna on üle mitme päeva esimene päev, kus ma saan üksinda kodus olla. Ega ma selle vabadusega muud oska teha, kui koristada, pesu pesta ja süüa teha. Mõtlesin, et teeks lõunaseks magustoiduks tuuletaskuid ja nii ma retsepti otsingule asusin. Ma olen kunagi ammu ühekorra neid teinud ja seega ei mäletanud, kuidas tainast tuleb teha. Kõige suurem viga, mis ma tegin oli taina panek plaadile. Taskud oleks pidanud tegema palju suuremad, eks ma järgmine kord olen targem. Muidu taskud kerkisid ja nägid enam vähem välja. Täidiseks sisse panin kohupiima-vahukoorega ja peale raputasin tuhksuhkrut. Magusapomm, missugune nii need kilod tulevad. Üks päev pesin ma vannitoas peegli puhtaks ja peale pesemas käimist otsustasid lapsed sinna joonistada. Seega ilutses peegli peal süda ja veel miski oli veel, aga ma ei mäleta hetkel mis. Palusin neil peegel puhtaks teha, aga joonistused jäid ikka paistma. Õhtul ütlesin Marlenile, et päeval koju tulles peseb tema peegli puhtaks, kuna tema oli meil see kunstnik. Tegin talle äädika-vee lahuse valmis ja selle peale tuli kisa, et tema selle haisuga ei pese. Minule jälle meeldib sellega pesta, kuna saab kiirelt puhtad peeglid/aknad. Lõpuks sai Marlen peegli puhtaks ja mulle meenus, et tema toa aknad vajavad samuti pesemist. Seletasin Marlenile, et tema minu tööd ei austa ja seega peab ise puhastama. Vahel viska üle, kui olen kõik puhtaks teinud ja, siis tehakse sinna oma kunstiteosed. Oma toa aknaid Marlen puhtaks ei pesnud, kuna tema ei suuda seda haisu oma toas taluda. Ütlesin, et see lõhn kaob kohe ära, aga tema ei teinud välja. Marlen oli nõus ainult klaasipesuvahendiga tegema, aga antud pudel on meil autos ja seega jäid aknad mustaks. Peale kooli olime nagu ikka õues ja nii uskumatu, kui see ka ei olnud oli päris palju lapsi väljas. Marlen läks trenni ja meie jäime ootama hoiulapse ema tulekut. Hoiulaps viidi tuppa, aga meie Gregoriga olime ikka väljas. Gregor jalutas naabrinaise lapsega ja mina suhtlesin teistega. Gregor teatas, et tema tahab tuppa minna õppima ja nii ta läinud olidgi. Mina ei saanud temaga koos tuppa tulla, kuna naabrinaine läks korraks ära ja jättis lapse minuga. Selleks ajaks, kui mina tuppa tulin oli Marlen trennist tagasi. Neil on tänasest uus treener ja see ei teadnud kuidas neil kõik asjad käivad. Nimelt igakord sissejuhatuseks tuleb teatud arv ringe joosta. Marlen küsis, kas me täna ei jooksegi, teised lapsed ei olnud sellest üldse vaimustaud. Järgmisena oli uus treener vaadanud mida keegi oskab, nö eksami tegi. Eks näha ole, mida ja kuidas nad edasi õppima hakkavad. Kodusedtööd said nagu ikka tehtud ja nii oli peagi aeg Peetrile koju tulla. Tema päev läks enam vähem, ei midagi põrutavat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.