07.12.2015

Jälle ajas kell mu üles ja seetähendab, et Peeter peab minema tööle ja mina jään lastega koju. Koolis on täna vaba päev. Eile oli meil püha ja homme on samuti ja seega kool leidis, et tänane päev võiks samuti vaba olla. Vahel tekib mul tunne, et lapsed on rohkem kodus, kui koolis. Üks positiivne asi, millega lapsed, eesotsas Gregoriga hiilgasid hommikul oli see, et nad magasid kauem. Ma olin juba valmis selleks, et nad on kaheksast üleval ja hakkab pikk päev pihta. Ju nad olid eilsest väsinud, kes ei ole. Mina hakkasin koristama, kui Marlen ütles, et tema tahaks õue minna. Väljas paistis päike ja nii man eil õue lubasin minna. Mingi aeg hiljem küsis Marlen kas nad võivad tema klassikaaslase maja ette mängima minna. Ikka võis. Gregor tuli peagi tuppa ja ütles, et tal on igav ja tema tahab raamatut lugeda. Mis mul saab selle vastu olla, kui laps tahab lugeda. Nii ma tema lugemist kuulasin, kuni kell oli nii palju, et oli aeg sööma hakata. Saatsin Gregori õde tuppa kutsuma. Marlen andis kella ja küsis, mis ma tahan. Ütlesin, et kohe tuleb isa ja on aeg sööma hakata. Marlen leidis, et ma võiksin teda kutsuma minna, kui söök on laual. Mida veel? Mina ütlesin, et olgu nad 10 minutit pärast toas, kella ma ei vaadanud, aga peagu tulid nad tuppa. Õhtupoole läksid nad samuti välja ja mingi aeg hiljem läksin ise samuti. Kuna teisi lapsi ei olnud, siis käisime jalutamas. Kuni ilmnes, et Marlenil on kodusedtööd lõpetamata. Kusjuures mina sain aru, et ta tegi need üks päev ära. Vot, kui ei vaata kõike üle, siis on pooled asjad tegemata. Nii me tuppa tulime ja õppimine võis alata. Gregor tegi arvutis oma matemaatika asja ja mina vaipa. Nii see õhtu läks, kell oli palju, aga Peetrit ei kuskil. Minul oli aeg zumbasse mina ja soovitasin lastel viisakalt käituda. Trepikojas kohtasin Peetrit, kes lõpuks koju jõudis. Zumbasse jõudes ütlesid eelmise trenni omad, et ma olen üksinda, teisi ei ole. Mis asja? Eriti ma ei muretsenud, kuna aega veel oli ja osad tulevad alati peale mind. Ootasime üleval, aga kedagi ei tule. Lõpuks pani whatsappi (suhtlus programm telefonis) küsimuse, kas keegi tuleb. Vastused tulid kohe ja kõik vabandasid ennast millegagi välja. Arutasime asja ja leidsime, et teeme ikkagi trenni ära. Peale minu oli seal eelmise trenni üks osaline (enne on pilates). Nii ma põhimõtteliselt privaattunni sain. Koju jõudes tuli välja, et lapsed ei ole veel magama läinud. Saatsin nad hambaid pesema ja magama ja läksime ise samuti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.