02.12.2015

Ärkasin selle peale, et Peeter rääkis Gregoriga ja käskis tal hommikumantli selga panna. Ei saanud mina aru, mis toimub. Läksin asja uurima ja tuli välja, et Gregoril on uut ööpluusi vaja. Alles siis sain aru, et Gregor oli oksendanud. Huvitav ja mina ei kuulnud mitte, kui midagi. Peeter aitas lapsel riided vahetada ja viis vaiba vannituppa. Pesi vaiba pealt suuremad osa maha ja mina panen selle hommikul pesumasinasse. Mina samal ajal pesin põranda puhtaks ja Gregor läks tagasi voodisse. Ise läksime samuti voodisse tagasi. Küsisin, kuidas Peeter üldse kuulis, et midagi juhtus. Tuli välja, et ta ei maganud veel. Mõtlesime, et oleks pidanud kausi voodi juurde panema juhul, kui uuesti midagi juhtub. Ronisin voodist välja ja viisin kausi. Magama ma jääda ei saanud, vaid kuulasin igat heli. Mingi hetk kargas Peeter uuesti püsti ja läks Gregori tuppa. Tuli välja, et Gregor oksendas uuesti. Oeh ja jälle ma ei kuulnud, ju siis jäin magama. Peale seda ei julgenud ma üldse magama jääda. Kuid mingi hetk jäin ja kolmanda korra peale läksin ise. Põrandat sain igakord pesta. Oleks pidanud midagi maha panema, et oleks lihtsam koristada. Kuid pole hullu saime hakkama. Mingi aeg sain isegi magada, kui kuulsin et Gregor läheb vetsu ja läksin küsima kuidas tal on. Tuli välja, et tal on kõht lahti. Mõned korrad sai veel öö jooksul vetsus käidud. Ühekorra tundus mulle, et Gregor oksendab ja jooksin tema tuppa. Gregor magas rahulikult ja rohkem ei oksendanud. Hommikul, kui kell helises ei tahtnud silmad kuidagi lahti minna. Kuidagi sain kööki ja hakkasin Peetrile süüa tegema ja kohvi keetma. Enne, kui Peeter tööle läks olid mõlemad lapsed üleval. Gregor ütles, et ta tunneb ennast hästi, aga sellegipoolest jääb koju. Nii palju, siis päeval magamisest, kuid elame üle. Viisin Marleni ja hoiulapse kooli ja rääkisin Gregori õpetajaga. Tema küsis, mis juhtus ja nii ma talle Gregori loo rääkisin. Selle peale ütles õpetaja, et sama asi on mitmel klassikaaslasel veel olnud. Meie juttu kuulis üks ema ja ütles, et temal oli kõigepealt väiksemal, siis suuremal, siis tema ja uuesti väiksemal lapsel. Ja seda kõike mitme päeva vältel. Ütles, et pesumasin oli pidevalt töös. Nojah, pesu saan mina ka pesta, ainuke jama on see, et väljas on udu. Mingi hetk oli udu nii tihe, et nägi loetud meetrite kaugusele. Kuid päeval udu kadus ja vahepeal paistis isegi päike. Selle eest õhtuks oli udu tagasi. Hommikul koju tulles ütlesin Gregorile, et jogurtit ja piima ta süüa ei tohi. Küsisin kas ta tahab riisiputru, kuna see on kõhule hea. Gregor ei arvanud sellest midagi ja läks kööki. Tagasi tulles oli talle kaerahelbe pakk käes ja ta küsis, kas seda võiks teha. Pudru peaks igaljuhul hea olema ja nii me putru sõime (pudru keetsin veega). Gregoril oli kauss kõrval juhul, kui midagi välja tuleb ei ole terve tuba koos. Aeg läks, aga hommikusöök ei tulnud välja ja see oli hea uudis. Ülejäänud päeva veetis Gregor diivanil telekat vaadates. Ma ei hakanud teda keelama ka, las vaatab. Lõunasöök jäi samuti sisse ja õhtupoole oli kõht samuti kinni. Kõik oli korras ülejäänud päeva ja peale õhtusööki samuti. Marleniga tulime peale kooli tuppa, kuna väljas oli jahe ja udu. Vahepeal käis Marlen trennis ja mina hoiulapsel järgi. Peale trenni hakkas Marlen õppima ja seda tegi ta, kuni oli aeg magama minna. Teha oli palju ja Marlen ei viitsinud eriti, eks ta oli väsinud samuti. Kuidagi sai see pikk päev õhtusse ja oli aeg magama minna. Uni oli, aga kartsin magama minna, et äkki Gregor tunneb ennast öösel jälle halvasti ja hakkab kõik uuesti peale. Eks näis, mis öö toob.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.