27.11.2015

Ei saa mina aru kuhu need nädalad kaovad, jälle on reede käes. Mis siis vahepeal muutunud on? Gregor köhib jätkuvalt ja alustab sellega hommikuti kohe, kui ma olen kööki läinud. Oh, millal see köha juba läbi saab. Ma ise köhin samuti ja nina on tatine. Nii, et tuleb jälle Gregoriga teed jooma hakata. Kuna ma eile olin laisk, siis täna hommikul koristasin ja pesin pesu. Peeter tõi oma tööriided pessu, kuna ilm on ilus, siis tuli need kohe ära pesta, et kuivama saaks. Hoiulapse ema seletas hommikul, kuidas ma pean tema tütre juuksed pildistamise jaoks panema. Mida veel? Kõigepealt tehakse klassipildid ja peale kooli saab nö omatarbeks pilte teha. Meie ei ole ükski aasta lasknud eraldi pilte teha. Esiteks on meil pilte piisavalt, teiseks teeme me neid pidevalt juurde ja kolmndaks ei meeldi mulle antud fotograafi „käekiri“. Ma ei pea ennast asjatundjaks, aga profilt eeldaks paremaid pilte. Igakord vaatan ma klassipilte ja tmulle tundub, et lapsed n pildi peal täpselt nii nagu nad ise tahavad. Parema pildi saamiseks tuleks lapsi ümber paigutada. Kuigi jah see on minu nägemus asjast ja see ei lähe kooli palgatud profi omaga kokku. Kooli jõudes oli näha, et osad lapsed on nö viisakalt riides ja teised mitte. Gregori klassikaaslase ema vaatas imestunult, miks meil viisakad riided on, kui pilti tehakse alles õhtul. Eks ole ma sain sellest aru, aga igaksjuhuks peab alati valmis kõigeks olema. Pealegi laps peab ju midagi selga panema. Marleni klass oli täies koosseisus viisakas. Koolist tulles ütles Marlen, et nendest tehti pilt ära. Tore, Marlenil on pealelõunat kehaline ja sinna seeliku-saabastega ei ole hea minna. Gregor ütles õhtul koolist tulles, et nende pilt jäi üldse tegemata, kuna õpetajat ei olnud. Ta ei osanudki öelda, mis õpetajal juhutus, aga tegemist on mingi perekondliku probleemiga. Nende klassipilt tehakse mõni teinekord. Gregor vahetas kiirelt riided ja nii nad trenni läksid. Mind ootas ees pildistamine hoiulapsega. Kõigepealt tuli seista ühes järjekorras, et raha ära maksta. Sealt anti number ja sain teises järjekorras oodata. Kuna mul läks oma lastega aega, siis jõudsime viimastena kohale ja seega saime pikalt oodata. Sellel ajal jõudis hoiulaps riided vahetada ja mina tema juuksed kinnipanna. Vot see viimane oli minu jaoks kõige raske ülesanne. Minu tütrel ei ole palju juukseid ja ma ei ole neid eriti palju pidanud kinni panema, seega puuduvad mul kogemused. Endal on mul juukseid palju ja need saan kuidagi kinni. Igatahes näitas hoiulapse ema hommikul, kuidas peaks olema ja nii ma tema õpetuse järgi tegin. Mulle tundus, et jäi täitsa hästi. Seejärel vaatasin, kuidas lastest pilte tehakse. Kõik pandi enam vähem ühtemoodi istuma, paar klõpsu ja järgmine. Töö käis nagu lindi peal. Lõpuks jõudis kord meieni ja laps pandi taaskord istuma nagu eelnevad. Pärast näidati mulle tehtud pilte ja kästi mulle sobiv välja valida. Appi, miks pean mina seda tegema ei saanud ma aru. Fotograaf pakkus enda valikut, aga mulle see ei meeldinud, kuna teine pilt oli minumeelst parem ja see prinditakse välja. Ma siiralt loodan, et see pilt sobib lapse vanematele. Emale ütlesin samuti, et loodetavasti ta jääb minu valikuga rahule. Peale trenni oli alguses plaan õue jääda, kuid vaatasin, et Gregoril on nahkmärg ja läksime tuppa. Selle peale tõstis Marlen sõjakisa, kuidas talle vaesekesele liiga tehakse. Kuid Gregoril on jätkuvalt köha ja ei ole vaja, et ta kuskil külma saaks ja haigeks jääks. Nii, siis tulime me üle mitme päeva varakult koju. Gregor ja hoiulaps mängisid puzzledega, Marlen tegeles oma kooli asjadega. Mingi hetk Marlen tahtis teada, kui ta teeb oma toa korda ja saab õpitud kas nad võivad, siis dvd-d vaadata. Ma olen juba ammu loobunud lubaduste andmisest, sest nagu nii Marlen ei saa/viitsi asju ära teha. Ütlesin talle, et ma ei saa lubada midagi, kuid kui asjad tehtud siis jah. Marlen sai oma asjad tehtud ja nii nad hiljem telekat vaatasid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.