23.11.2015

Vaatasin kella ja see näitas veerand kaheksa. Mõtlesin, jälle olen ma liiga vara üleval. Järgmine hetk segas mingi heli mind ja ma sain aru, et äratuskell heliseb. Seega läks hästi ja ma jäin magama, heameelega oleks veel maganud. Köökis läks, kohvivesi keema, söök sooja ja peagi tuli Peeter äratada. Vahepeal toodi hoiulaps ka, kes hakkas oma asjadega mängima. Mina vaatasin, et telefoni ilmateade näitab -2 ja ütlesin seda Peetrile. Peeter arvas selle peale, et mul on nõme telefon ja käskis selle ära visata. Igaks juhuks jätsin telefoni alles, ehk mõtleb ümber ja hakkab paremaid numbreid näitama. Või muidu….. Lapsed viisin kooli ja ise tuli koju ja hakkasin toimetama. Praeahi vajas puhastamist ja lasin sinna kõigepealt puhastusainet ja jätsin seisma. Pesin mõned päevad tagasi padja puhtaks ja nüüd on see lõpuks kuivanud ja tuleb kappi panna. Tegin kapi ukse lahti ja ilmnes, et padi ei mahu sinna. Eile ma koristasin lasteasju ja panin väiksed sinna, kuhu peaks pidi minema. Seega otsisin koti panin riided sinna ja voodi alla peitu. Tegelikult peaks nende riietega midagi tegema. Koolis on kampaani Afriklastele riiete kogumine ja võiks osa ära anda. Peab vaatma, mida saab veel kanda ja, mis läheb prügikasti. Sellega tegelen ma teine päev. Seejärel läksin ja pesin praeahju puhtaks. Ei saa mina aru, kuidas põhi pidevalt mingi lögaga kokku saab. Ma kasutan alati ahjuvormi/plaati ja ikka on midagi maha läinud. Oeh! Järgmisena oli tolmu pühkimine, vannitoa koristamine ja oligi pool päev läinud. Vahepeal jõudsin uudised ülevaadata ja postkasti. Enne, kui arusain oli kell nii palju, et ammu oleks pidanud süüa tegema. Marlen eile turul ostis paprikat, kuna tema tahab täidetud paprikat. Sibul, küüslauk pannile ja hiljem panin hakkliha juurde. Puhastasin paprikad, täitsin ja panin ahju. Samal ajal jõudsin järeldusel, et antud toit ei saa õigeks ajaks valmis. Seega tuli käiku lasta plaan b. Mul oli plaanis teha kana samuti täna valmis ja nii ma selle potti koos sibula-küüslauguga hauduma panin. Lisasin juurde kohvikoore ja sai hea. Ülejäänud päev oli rahulik. Õhtul olin meie lastega mängukal, kuni Marlenil oli aeg trenni minna. Ja mina pidin hoiulapsele järgi minema. Järgmisena oli aeg Gregor õpetaja juurde viia ja oodata, kuni hoiulapse ema tuleb. Viimaks viidi tema ka ära ja mina tulin koju ja korjasin pesu rõdult ära. Panin seda kokku, kui Marlen koju tuli ja õppima hakkas. Gregorile läksin järgi, kuna ta soovis niimoodi. Gregori õpetaja ütles, et tal läheb hästi ja ta teeb kõik asjad ilusti kaasa. Järgmine nädal palus ta, et Gregor võtaks kodused ülesanded kaasa. Mõtlesin, et vaatan õhtul mida uut ja huvitavat kirjutatakse ja leidsin „parima“ uudise. Nimelt vahistas politsei mehe, kes ähvardas Barcelonas ja Madriidis korraldada sama, mis Pariisis. Tore ju, et suudeti kuritegu ennetada. Homme ootab meid Gregoriga käik barstu ja eks ole näha, mis seal toimub. Loodetavasti on pommimees trellide taga ja midagi ei juhtu. Ega ma ei kardagi, et midagi juhtub. Minu plaan nägi ette, et Gregor läheb varem magama, kuna hommikul vaja varem ärgata. Voodisse sai ta varakult, aga köhis selle eest päris pikalt. Ise tahtsin samuti varem magama minna, aga ei tulnud sellest midagi välja. Nii, et juba on ette teada, et homme olen ma väsinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.