22.11.2015

Gregor hakkas enne 9 köhima ja nii ma ennast voodist välja veeretasin. Oleks tahtnud veel magada, kuna öö jäi lühikeseks. Panin pesumasina käima ja loodetavasti päike ja tuul kuivatavad nad ära. Peagi olid teised samuti üleval ja nii sai hommikust söödud ja turule mindud. Turult oli plaanis vaadata puu-juurvilju ja kõrval olevas toidupoes käia. Koju tagasi tulles oli plaan süüa midagi ja kuhugile jalutama minna. Kõht täis ei viitsinud keegi kuhugile minna. Kuigi väljas paistis päike oli seal ka tuuline. Oligi hea põhjus tuppa jääda. Lapsed vaatasid telekat ja meie Peetriga magasime. Küll oli hea. Mulle vahel meeldib veeta pühapäev lihtsalt, midagi tegemata, kuhugi kiirustamata. Riided kuivasid ära ja nii sai nad kappi ära panna. Enne palusin lastel kapist riided välja tõsta, et riideid sorteerida. Osad asjad olid väiksed, osad lihtsalt vanad. Nii ma mõlema asjade hulgast riideid ära korjasin. Tänu sellel said mõlema sahtlid, riiulid korda. Vanad riided panin kappi teisele riiulile, kuna ma ei tea, mida nendega teha. Seejärel oli aeg õhtust süüa, pesemas käia ja lapsed läksid magama. Gregor nagu ikka köhis, kuigi mulle tundub, et on paremaks läinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.