18.11.2015

Käes on uus päev koos uute tegemistega. Ilma ei ole jätkuvalt paremaks läinud ja vaevalt, et läheb. Selle eest otsustasid minu jalutuskaaslased hommikul vara sõnumi saata, et nad lähevad kõndima. Heamõte ju, ma otsustasin samuti minna. Tempo oli suhteliselt kiire ja nii oligi peagi üle 6 kilomeetri mahakäidud. Koju tulles tuli nagu ikka koristada, süüa teha, pesu pesta. Mingiaeg tagasi leidsin küpsiste retsepti ja mõtlesin, et üks päev ma teen neid kindlasti. Täna jõudis see päev lõpuks kätte. Vaja läks kookoshelbeid, kondespiima, sidrunimahla, vaniljesuhkrut ja kaunistamiseks sokolaadi. Sidrunit mul ei olnud ja seda ei pannud. Pärast meenus, et mul on pudelis sidrunimahla, aga selleks ajaks oli söömine juba käsil. Sokolaadi ei pannud samuti, kuna mul on ainult tavalist ja see ei sula. Igatahes segasin olemas olevad ained kokku , tegin pallid ja panin ahju. Küpsetasin ca 15 minuti ja valmis nad olid. Natukene liiga magusad said, aga muidu head. Ja, mis peamine kiirelt saavad valmis. Peale kooli olime natukene aega väljas, kuni Gregor ütles, et ta ei tunne ennast hästi. Mis, siis ikka tuli tuppa minna. Gregor küsis sambla teed ja Marlen vingus, et liiga vähe sai väljas olla. Ausalt öeldes ei olnud mul samuti tahtmist väljas olla, kuna jahe oli. Gregor tegi koolitööd ära, Marlen vingus. Natukene hiljem ütles Gregor, et ta on juba hea olla, kiire paranemine. Marlen läks trenni ja mina hoiulapsele järgi, Gregor jäi tuppa. Gregor mängis mõndaaega hoiulapsega ja nii see aeg läks. Marlen tuli trennist ja hakkas õppima. Mida päev edasi, seda rohkem õppimist antakse. Peeter jõudis töölt koju, aga Marlenil ei olnud ikka õpitud. Mulle tundus, et ta ei saagi omi asju valmis. Iseenesest, kui Marlen oleks natukene rohkem keskendunud õppimisel, siis oleks saanud kiiremini. Kuid tal on vaja vahepeal vennaga suhelda, kakelda, õiendada. Ja, kui ta loeks korralikult küsimuse läbi oleks asi samuti lihtsam. Selleks ajaks, kui Marlen sai oma asjad tehtud oli aeg magama minna. Kuna Gregor köhib, siis määris Peeter talle hanerasva kõhule, seljale, talla alla. Selle tulemusel või, siis tee joomise, aga magama minnes Gregor ei köhinud. Loodame, et saame sellest köhast kiirelt jagu. Ei taha talle köhasiirupit anda, ehk saab looduslike vahenditega hakkama. Kuigi, kui koju tulime mõtlesin, et pean köhasiirupit ostama minema, kuid ei läinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.