17.11.2015

Ikka ja jälle tuleb hommik liiga vara, oleks tahtnud veel magada. Kuid ei ole siin mingit laisklemist, voodist välja ja tegutsema. Kõigile hommikusöök, lastele toit-jook kaasa ja nii see hommik läheb. Mõtlesin, et peaks ennast kokkuvõtma ja kõndima minema. Ei suutnud ma kuidagi otsustada, kas lähen või mitte, kas keegi läheb veel või mitte. Mõtlesin, et vahetpole, kas keegi veel läheb mina lähen ikka ja nii ma spordiriietes lastega kooli läksin. Lapsed läksid koos õpetajatega klassidesse ja mina läksin värva poole. Seal nägi üks ema mind ja küsis, kas tuled meiega kõndima. Ja oligi probleem lahendatud ja kaaslased leitud, nii lihtne see oligi. Pole juba mitu nädalat käinud ja jalad väsisid kiiremini, kui muidu. Kuigi tempo eriti kiire ei olnud. Alguses oli natukene jahe, aga mida meeter edasi seda soojemaks läks. Lõpuks oli juba palav. Sai jälle üle 6 kilomeetrit käidud. Enesetunne pärast oli super, peaks tihedamini ennast välja vedama. Juba käies mõtlesin, et koju tulles söön kohupiima ja seda ma ka tegin. Poole söömise peal tundsin, et mul on külm. Peale sooja dussi külm toit, kuid tegin teed ja pikapeale sain sooja. Lapsed tulid koolist ja jäime nendega õue. Vaheldusemõttes suhtlesin poolakast sõbrannaga. Imekombel ta isegi rääkis minguga. Tekkis tunne nagu midagi ei oleks valesti. Ma ei hakanud küsima ka, miks ta minuga ei suhtle. Enne tuppa tulekut korjasid lapsed maja ees tigusid. Gregor pani enda omad kotti ja tõi tuppa. Ma ei tea, mida ta nendega teha plaanib. Eks nad tuleb õues tagasi viia. Kodusedtööd said enam vähem normaalselt tehtud, suuremaid vaidlusi ei olnud. Ja peale seda jõudsime „Kättemaksukontorit“ vaadata ja, siis tuli juba Peeter koju. Peetri päev läks nagu ikka koos autodega. Ei midagi huvitavat. Magama minnes Gregor köhis mõndaaega. Gregori puhul on positiivne see, et ta tahab põdrasamblateed juua, kuna teab et see aitab köha vastu. Hommikul, koolist tulles, õhtul koju tulles tuletab kohe meelde, et tema tahab teed. Loodetavasti saame köhast lahti ilma rohtu võtmata. Kuigi jah eks see ole loomulik, et kooli haigused levivad. Hetk ilmad soosivad viiruste levikut. See aasta on eriti vara külm, järgmiseks nädalaks lubatakse ööseks -5. Pole valikut peab radikad sisse panema. Hetkel toas külm ei ole, pigem on niiske. Tuleks ometi päike välja, siis oleks palju soojem. Vot nii palju, siis soojalmaal elamisest. Me suutsime valida elamiseks kõige hullema talvise kliimaga piirkonnas. Jackpot ühesõnaga. Vaatasime telekat, kui kuulsin krõbinat, nagu miski oleks kilekoti vastu läinud ja nii mitu korda. Mõndaaega vaikus ja uuesti. Küsisin kas Peeter kuulis ja tema ütles ei. Panin teleka vaiksemaks, et ta kuuleks, vaikus. Jõudsin juba mõelda, et ma kujutan endale krõbinat ette. Kuid natukene hiljem uuesti, panin taaskord teleka vaiksemaks ja peagi kuulis Peeter sama heli. See muutis teda uudishimulikus ja ta läks asja uurima. Mina jõudsin juba kõik võimalikud õudused endale ettekujutada. Peeter seisis pesuruumi ukse kõrval ja kuulatas. Lõpuks tegi kotiga krabinat ja küsis kas sama heli, oli jah. Tuli välja, et Gregori tuppa toodud teod sulasid üles ja ronisid kotist välja. Kott jäi sama koha peale ja krõbises hiljem edasi. Homme lähevad teod välja tagasi, ma oleks tänu neile südamerabanduse saanud. Ma arvasin, et meil on näriline majja tulnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.