16.11.2015

Hommikul olin enne kella üleval, nagu ikka. Padja kohta võib hetkel öelda, et olen temaga rahul. Kael ei olnud hommikul nii kange nagu eelnevatel hommikutele. Peeter läks tööle ja peale seda toodi hoiulap, seega minu „puhkus“ on läbi. Viisin lapsed kooli ja tulin koju ja plaanisin lastel voodiriided ära vahetada. Marlen sai juba eelmine nädal korralduse oma tuba korda teha, aga siiani ei midagi. Eile õhtul ütlesin talle, et homme viskan kõik asjad minema ja nii ta hommikul koristas. Võtsin tema voodist pesud ära ja vaatasin voodi alla ja leidsin, et tuleb vaadata, mis seal huvitavat leidub. Marleni asjade hulgas on alati midagi, mis sinna ei kuulu. Alles eile ütles Marlen, et tal on vaja uusi sokke, kuna tal pole midagi jalga panna. Kuna me oleme talle sokke hulgim ostnud, siis peavad nad ksukil olema ütlesin juba eile talle. Vaadates voodi alla ledsin ma hulgim sokke, retuuse, särke, mandariini koori, prahti. Ühesõnaga vaatasin kõik kohad toas üle ja leidsin suure kuhja riideid, mis panin põrandale ühte kohta. Sahtlid tegin samuti korda ja osad mänguasjad läksid kapi otsa. Kokku läks Marleni toa peale ca tund. Gregori voodialune oli järgmine koht, kuhu ma tuhnima läksin. Minu üllatuseks leidsin sealt kõigest ühe paari sokke, pole paha. Gregoril olid mänguasjad samuti koos ja tema toa peale läks ca 10 minutit. Talve hooaja kõige tüütum ja pikaajalisem protsess on pesukuivatamine. Väljas on niiske ja jahe, ei kuiva. Toas on samuti jahe ja ei kuiva siin samuti. Nii see pesurest toas koos pesuga olema peab, oh kus mulle ei meeldi see. Kuid üks päev tuleb jälle päike välja. Koju tulles läks Marlen oma tuppa ja nagu arvata oli tuli suur kisa. Miks mina tuhnisin tema toas. Oleks võinud lihtsalt aitäh öelda, et ma vaeva nägin. (Aitäh ütles tal mulle õhtul hambaid pestes alles.) Igatahes läks Marlen oma tuppa ja seal välja ei tulnud. Minigi hetk läksin vaatama, mis ta teeb ja kas asjad on kappi pandud. Põrand oli tühi ja minu vaimustatud, et tegi ära. Kuid vaadates voodi alla nägin, et Marlen oli kõik asjad sinna pannud. Ni palju, siis sellest. Hiljem seletas Peeter talle, et puhtad asjad tuleb kappi panna ja ülejäänud pessu. Oh kisa oli nagu ikka taevani. Vahetult enne kooli tagasi minekut said asjad enam vähem oma kohale. Väljas oli jahe ja seetähendas, et kõik läksid koju. Meie olime natukene aega väljas ja, siis käisime raamatukogus. Lapsed vaatasid-lugesid raamatuid, kuni Marlenil oli aeg trenni minna. Ja mina pidin hoiulapsele järgi minema. Seejärel jäime õue, kuna lapsed tulid õue. Hoiulapse ema ütles, et ta tuleb täna varem ja mulle see sobis, kuna Gregor läheb täna hääldamist harjutama. Ootasin mina, et kohe tuleb hoiulapse ema, aga ei olnud teda kuskil. Kell oli nii palju, et oli vaja Gregor ära viia. Enne kui kohale jõudsime helistas (nimetame teda) õpetajaks ja küsis, kas Gregor täna ei tule. Ütlesin, et kohe oleme kohal. Kohale jõudes ütlesin talle, et me pidime tulema 18.15, nagu ta eelmine nädal ütles. Tuli välja, et ta oli selle ära unustanud ja arvas, et Gregor tuleb 18.00. Eelmine nädal jäi eelmine laps hiljaks ja sellega seoses olid ajad nihkes. Nüüd leppisime kokku, et Gregor läheb ikka 18.00. Vahepeal jõudis hoiulapse ema helistada, aga ma ei vastanud tema kõnele. Gregor üleantud ütlesin hoiulapsele, et lähme kiirelt koju ema ootab. Kus saa sellega, et tema sellest aru oleks saanud, venis nagu tigu. Ema helistas tal uuesti ja küsis kus me oleme, te on meid igaltpoolt juba otsinud. Hetk hiljem saime kokku ja, siis ema seletas, kui külm ikka väljas on ja kuidas tema otsis meid. Kogu probleem oli selles, et ta pidi peale tööd linna pakile järgi minema ja nüüd olin mina lapsega kadunud ja telefonile ei vastanud. Igatahes seletas ta mulle, et külmaga ei peaks lapsega välja olema. Ja tema võib mulle oma korterivõtmed anda, et me saaks seal olla. Väljas on ca 10 kraadi sooja. Ütlesin talle, et me olime ca 30 minutit väljas ja teised lapsed olid samuti. Ühesõnaga, kui ta tuleb mulle veel seletama, et külm on ja ma pean toas olema, siis peab ta uue hoidja vaatama. Meie lapsed ei ole harjunud toas istuma. Ja üldse ei ole lastel külm, kui ilmastikule vastavad riided panna ja nagu nii nad jooksevad pidevalt ringi. No vot sellised lood. Õhtul ootas mind ees zumba ja see on parim õhtu nädalas. Mulle tundus nagu ma oleks enne ka käinud, kuna enda arvates tuli mul päris hästi välja. Ise olen rahul. Gregoril on köha ja Peetril nohu nii, et haiguste periood tuleb koos külmaga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.