13.11.2015

Selleks, et sisse magamist vältida panin ka täna hommikuks kaks kella helisema. Vaja ei läinud neid kumbagi, kuna olin enne kella üleval. Nagu ikka tuli köögis asjad valmis teha, Peeter äratada, hiljem lapsed ja nii see päev algas. Lapsed läksid täna samuti üksinda kooli. Minul ei ole üldse tahtmist toast välja minna. Ei meeldi mulle pilves ja hallid ilmad. Mina tahan päikest, valgust ja soojust. Õnneks ei ole kevad enam kaugel, kõigest terve igavik veel ja kõik minu soovid saavad täidetud. Huvitav kas ka lotovõidu oma? Üldse peab tõdema, et ma olin täna laisk. Natukene koristasin ja lõunaks küpsetasin kringli. Kringel oli muidu hea, aga suhkrut läks natukene palju. Peale õhtusööki sai kringel otsa, kuigi ma arvasin, et seda jagub homseks samuti. Peeter ütles selle peale, et homme saab alati uue teha. Selge, homme teen lihapirukaid ja uue kringli. Esimest korda sain ma reedel pikemalt kodus olla. Meie lastel on reedel peale kooli trenn, aga tavaliselt olen ma sellel ajal hoiulapsega. Nii, siis sain ma täna tunnikese rohkem vabaaeg. Vaheldusemõttes ju päris tore. Peale trenni olime lastega õues, kuna teised olid samuti väljas. Väljas oli natukene jahe, aga mulle täitsa meeldis. Ju see oli tingitud sellest, et ma terve päeva toas olin. Peetri päev möödus nagu ikka autosid remontides, ei midagi huvitavat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.