12.11.2015

Vältimaks seda, et magame jälle sisse pani teise kella ka helisema. Kuid minu kell leidis, et kaks päev järjest sama nalja teha oleks mage ja helises. Kuigi jah, vaadates aknast välja jääks meeleldi kuni kevadeni voodisse. Viimased päevad on pilves olnud ja pime, ela nagu Eestis. Kuid, mis teha see on antud piirkonna eripära. Praegu pidi olema pilvist/udu aega üldse vähe, aastasid tagasi oli ca kolm kuud pilves ja taevast ei näinud. Loodetavasti tuleb mõni päev päike välja. Mingi aeg tagasi nägin pildi pealt isetehtud jõulupärga. Pärg ise oli tehtud wc paberirullist ( keskmine papist osa). Mõtlesin mina, et peaks järgi proovima ja mõned päevad tagasi ostsime isegi värvid ära. Nii ma siis värvid, rullid ja pintslid valmis panin ja tööle hakkasin. Rullid tuli seest ja väljast ära värvida, osad tegin rohelised ja mõned punased samuti. Peale seda, kui nad olid kuivanud lõikasin ca 1 cm ribad. Ribadest tegin lilled ja need panin omavahel kuumaliimipüstoliga kinni, 5 kaupa. Lilli sai üks jagu ja nüüd tuleks need pärjaks kokku panna. Vot see osa on mul veel tegemata, kuna ma ei ole leidnud sobivat lahendust, kuidas nad sobiks. Ma tean, kuidas nad on originaalis pandud, kuid otsustasin katsetada ja vaadata mis saab. Sättisin neid igatipidi, kuid kinni veel ei liiminud. Võib olla teen neid hoopis juurde, ei tea eks näis. Peeter ütles, et neile sõitis töökotta võõras auto sisse. Paariline ütles talle, et mine vaata ja ütles, et sinu keel. Peeter ei saanud aru, mis ta sellega öelda tahtis. Auto juurde jõudes kuulis ta, kuidas juht ütles „ilusaid“ võõrkeelseid sõnu, Peeter ei teinud temast välja. Lõpuks tuli juht Peetri juurde ja hakkas hispaania keeles rääkima, mis autol viga. Peeter kuulas ära ja küsis selle peale vene keeles vastu, kas see on kõik. Juht seletas hispaania keeles edasi hetke, siis taipas, et midagi on imelikku ja hakkas vene keeles rääkima. Tuli välja, et tegemist on moldaavlasega, kes elab ja töötab siin. Peeter ütles, et vahelduseks oli hea vene keeles rääkida. Paariline vaatas, kuulas ja ei saanud midagi aru. Meie õhtu möödus nagu ikka õues. Vähemalt üks asi mida lapsed tulevikus mulle ette heita ei saa on see, et nad ei saanud piisavalt õues olla. Neil oli hea ja soe olla, aga minul hakkas pikapeale külm. Mingi aeg, kui mul jahe hakkas, siis mängisin lastega jalpalli. Nojah, tuleb tõdeda, et selleks olid mul nagu ikka totaalselt valed jalanõud. Omast kogemusest võin öelda, et saabastega, millel on konsad alla ei ole kõige parem mängida. Kuid mängides sai sooja ja igav ei olnud samuti. Marlenil tuli see nädal veel üks hammas ära. Kui nii edasi läheb, siis on ta varsti hambutu ja mina pean toitu püreestama hakkama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.