10.11.2015

Ärkasin selle peale, et Gregor läks vetsu, vaatasin kella ja tuli välja, et peab ärkama. Huvitaval kombel ei helistanud eile hoiulapse ema ja teda täna ei toodud, miks ma ei tea. Lapsed said söödud, pestud, riidesse ja läksid kooli. Mina olin laisk ka nendega kaasa ei läinud. Tavaliselt hommikuti ma lähen koos nendega, aga täna otsustasin vaba päeva võtta. Peetril on täna vaba päev ja nii me rahus ja vaikuses hommikukohvi jõime. Seejärel oli kavas rattaga sõit, mille me võtsime kavva juba mitu päeva tagasi. Peeter ütles, et ta ei mäletagi, millal ta viimati rattaga sõitis ja seega tuli see viga parandada. Väljas oli ilm pilves ja kohati tuli kerget nö seenevihma, seega sõitmiseks ideaalne. Esimene peatus ootas meid tanklas, kuna mul olid rehvid natukene tühjad. Seejärel tegime tiiru külade vahel ja tulime koju tagasi. Esimest korda selle õppeaasta jooksul läks Peeter lastele kooli järgi. Mina tegin toas söögi soojaks ja jäin neid ootama. Lapsed leidsid endale koju tulles uue ja huvitava töö. Nimelt tuli neil mõte hakata eile korjatud karpidest kaelaehteid tegema. Selleks oli vaja karbi sisse auk teha ja sealt pael läbi panna. Augu tegemiseks küsisid nad Peetrilt abi, kuna mingit abivahendit oli neil vaja. Peeter andis neile puurid ja nii nad auke järjest tegid. Karbid riputati kaela ja peagi läksid nad kooli tagasi. Kuna uni tuli peale, siis oli parasaeg üks siesta teha. Kooli läksin lastele järgi mina ja seal kohtusin hoiulapse emaga. Tuli välja, et terve see nädal tema laps ei tule. Põhjus väga lihtne, tema on see nädal puhkus. Ta rääkis ammu, et tal tuleb puhkus, aga jõua mina ka kõiki asju meelespidada. Seega on see nädal vaba, ei mingit võõrast last. Kuna Peeter oli kodus, siis otsustasime ühes lähedal asuvas linnas ära käia. Suvel leidsin ma sealt ühest poest riideid, mis olid heahinnaga. Mul on jätkuvalt pükse vaja ja mõtlesin, et äkki neil on midagi. Enne, kui minema saime kurtis Gregori sõbra ema Peetrile, et tal on autoga probleemid. Peeter vaatas kapoti alla ja leidis, et rott on sinna pesa teinud. Kapoti alla oli veetud pabereid, kont, koerakarvu. Mootori pealt oli näha, kuidas pisikesed käpa jäljed lähevad. Ühesõnaga brrrrrr ja väkk. Poodi jõudes ilmnes, et seal ei ole täna mitte midagi huvitavat ja soodsat. Selle eest sai Peeter sealt koti liimimiseks liimi, kas see toimib ka veel ei tea. Koju jõudsime hilja ja Marlen pidi veel viimased kodusedtööd ära tegema. Üks paber oli tal kuhugile kadunud ja seda ei saanud teha. Mina arvasin, et äkki jäi tal see kooli, või siis tasub õpetajalt lihtsalt uus küsida. Peetri vabad päevad on selleks korraks läbi ja homsest algab tavaline argipäev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.