06.11.2015

Märkamatult on kätte jõudnud reede ja ees onn ootamas vabad päevad. Kõrval asuvas linnas tuleb nö kohalik püha, siis on seal esmaspäeval kõik kohad suletud. Seetähendab, et kooli, ametiasutused, poed ei tööta. Meie külast käib seal päris palju lapsi koolis ja seega on ka meie koolil esmaspäev vaba. Nii, siis on lastel 3 vaba päeva. Ma olen Peetrile juba pikalt rääkinud, et temal on ka esmaspäev vaba, kuid ta ei usu mind või ei teeb nägu, et ei usu. Igatahes tuli Peeter lõunaajal koju ja teatas, et temal on esmaspäev vaba. Ja lisas juurde ja see ei ole veel kõik. Tuli välja, et neil on ka teisispäev vaba, vau. Seega tuleb Peetril mitu vaba päeva järjest. Ei teagi kohe, mida suure vabadusega pihta hakata. Eks vahepeal ole ju puhata ja mängida ka vaja. Mina tegin puhkamise ja mängimisega algust juba täna. Hea küll, vahepeal tegin koduseidtöid samuti. Mul on raamtu lugemine pooleli ja ma ei saanud seda kuidagi käest ära. Nii ma siis peatüki lugesin ja seejärel tegin midagi vajalikku. Päev läks kiiremini ja paraku tuleb öelda, et raamat sai ka läbi. Minu üheks lemmik kirjanikuks on John Grisham ja viimasel ajal olen tema teoseid lugenud. Tegemist on endise advokaadiga, kes peale esimese teose ilmumist loobus oma põhitööst. Tema teosed said kiirelt populaarseteks ja neid on tõlgitud paljudesse keeltesse. Tema teoste peategelased on advokaadid. Mulle meeldib, kuidas ta kirjutab ja tema teoseid on huvitav lugeda ja neid on rakse käest ära panna. Nüüd on jama majas ja mul ei ole enam ühtegi tema raamatut, mis oleks lugemata. Peab vaatama, kus kohast saab neid juurde tellida. Meie lapsed läksid peale kooli trenni ja mina jäin hoiulapsega õue. Huvitav oli see, et hoiulaps suutis ennast hästi üleval pidada. Ma ei pidanud teda kordagi keelama ja tema ei kisanud. Miks ta igapäev ei võiks selline olla? Koju jõudes tahtsin, et lapsed teeks oma õppimised ära. Gregor hakkas sellega tegelema, aga Marlen teatas, et tema ei viitsi. Marlenil on teisipäevaks päris palju asju teha ja seega oleks võinud vaikselt tegema hakata. Kuna see nädal on pikk nädalvahetus, siis tahaks kuhugile minna, midagi teha. Mitte kodus istuda ja kodustetöödega tegeleda. Gregor tegi oma ülesanded ära ja, siis ilmnes, et ta ei ole korralikult lugenud, kuidas ja mida teha. Seega ootab ees kustutamine ja uuesti tegemine. Vahva!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.