30.10.2015

Täna oli juba natukene parem hommik, ärkasin alles veerand kaheksa. Selle eest magama läksime kell 10 õhtul. Ise ma veel mõtlesin, et eelmine aasta, kui Peeter igapäev kodus ei olnud läksin ma ca 1-2 öösel magama. Vaata, kuidas muutuvad harjumused aastaga. Tegelikult ei ole ju vara magama minemises midagi halba. Nagu ikka tuli hommikuks süüa teha, lastele asjad kaasa panna. Lisaks tuli hoiulaps ja nii see hommik läks. Milline vaikus tekib koju, kui kõik on lõpuks läinud. Peaks midagi tegema mõtlesin, aga lihtsalt ei viitsinud ja nii ma mitte midagi tegemise päeva võtsin. Täna on koolis natukene teistmoodi päev. Homme on halloween ja seoses sellega tegid lapsed koolis erinevaid maiustusi, mis pannakse õhtul müüki. Selle eest hommikul käisid kõik klassid spordimajas batuutidel hüppamas. Ja, mis peamine see oli kõik lastele tasuta, uskumatu. Peale kooli läksid meie lapsed otse trenni ja mina sain kohviku külastamist vältida. Selle eest tuli üks tuttav ja rääkis oma „muljeid“. Tema oli ostnud topsi vett ja selle eest oli 1 euro küsitud. Talle ei jätkunud sõnu, oligi sõnatu ja kordas 1 euro. Tegemist oli täiesti tavalise väikse topsiga. Uskumatu, millist hinda küsitakse. Seda, kui palju muu maksis ta ei öelnud. Mina läksin koos hoiulapsega koolist minema ja jäin oma laste trenni lõppu ootama. Hoiulaps nagu ikka ei osanud sõnakuulata ja tegi rumalusi, õnneks on täna reede. Lõpuks oli aeg oma lastele järgi minna ja peale seda jäime veel õue. Mingi hetk tundsin, et mu kael on valus, väga valus. Keerutasin pead ja lootsin, et kaelast käib krõks läbi ja valu kaob. Krõkse käis mitu, aga paremaks see asja ei teinud. Järgmisen jõudsin mõelda, et ju ma olen külma saanud ja ees ootab närvipõletik. Seega peagi ei saa ma pead üldse liigutada. Samas meenus mulle, et trennis tegime me kõhulihaste harjutusi ja sai kaela kõvasti üles tõstetud. Kuid sellest on juba mitu päeva möödas ja valu tekkis alles nüüd. Kas need kaks asja on omavahel seotud või mitte ma ei tea. Igatahes valus on. Kuna homme on halloween, siis täna joonistasid suuremate klasside õpilased väiksematele „näod pähe“. Lapsed nägid üks vahvam välja, kui teine. Gregor oli tehtud vampiiriks ja Marlenil oli ämblik koos võrguga näo peal. Õhtul väljas müüdi kastaneid ja kõrvitsaid. Kastaneid oleks isegi võinud süüa, aga mul ei olnud raha kaasas, et neid osta. Peeter jõudis koju reede kohta varakult. Hetkel on tööd piisavalt, aga tuleb oodata, mida ja kuidas kästakse teha. Ühel autol läks mootor katki ja nüüd oodatakse korraldust, mida edasi teha. Kõrval seisab auto, millel on mootor enam-vähem komplektne ja nüüd mõeldakse, kas tõsta mootor ümber või mitte. Eks homme ole näha, mis saama hakkab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.