24.10.2015

Jälle oli Gregor see, kes pidi enne kella vetsu minema. Kuna ta seal käis, siis oli tal uni läinud. Peagi ärkas Marlen samuti ja hakkas üks lõputu päev pihta. Millegipärast olid need kaks võtnud plaani mind juba hommikul hulluks ajada. Pidevalt oli neil midagi vaja ja, siis ei saanud nad läbi omavahel jne. Rääkimata sellest, et nad ei teinud asju nii nagu mina tahtsin. Oeh, ei ole kerge olla lapsevanem. Ma hommikul ütlesin Peetrile, et ta mind endaga tööle kaasavõtaks, aga tema ei võtnud. Oleks saanud vähemalt päeva rahu veeta. Selle asemel panin ma pesumasina käima ja hakkasin koristama. Lapsed tegid oma toad korda ja korjasid teistest tubadest oma asjad kokku. Aega läks, aga asja sai ja peagi oli kodu korras. Tainas kerkis, liha oli praetud ja keedukreem valmis. Ei oska ma selle uue tärklisega kreemi teha. Eelmine kord jäi kreem vedel ja seega panin täna rohkem tärklist. Kreem jäi paks, aga sai peal oli täitsa hea. Peeter ütles hommikul, et tal peaks tulema suhteliselt rahulik päev. Koju jõudes ja kella vaadates ilmnes, et läks natukene kauem. Hommikul oli öeldu, et tuleb 2 autot, aga midagi keerulist ei ole teha. Seejärel ilmnes, et tuleb ainult üks ja vaja õlivahetus teha. Peeter vaatas kella ja arvas, et saab varakult koju. Kuid keegi ei öelnud, mis kell auto tuleb ja nii tuli oodata. Auto keeras boksi sisse loetud minutid enne tööpäeva lõppub. Ja seda tegi ta sellise bravuuriga, et suutis kanali peale sõites lõhkuda tagumise rehvi, kuigi Peeter juhendas teda. Seda kõike nägi pealt suur ülemus, kes siis avaldas juhile oma arvamust. Edasine läks juba kiirelt ja peagi oli Peetril töö tehtud ja võis koju tulla. Nagu ikka oli ka see nädal vaja poes käia. Mul on zumba trenniks vaja kuni 1 kiloseid raskusi ja neid me kõigepealt ostma läksime. Uskumatu, aga juba esimesest poest sain need ostetud. Lisaks sellel oli vaja uusi pükse ja need sain ka nii, et täitsa hea päev. Kingpoodi ma ei hakanud üldse minema, ei ole ju mõtet ennast ärritada. Toidupoes on midagi juhtunud. Laupäeva õhtul oli võimalik osta kõike, mida vaja. Uskumatu kas tõesti on poed lõpuks järeldused teinud või on hooajatöölised ära läinud. Ja, siis leidsin ma midagi, mis tegi päeva eriti ilusaks. Nimelt erineb siin sama poeketide kauba valik piirkonniti. Igakord, kui käime rannikul olen ostnud kohupiima ja nüüd nägin ma sama kohupiima siin müügil. Jeeeeeee. Loodetavasti nad hakkavad seda nüüd siin müüma. Enne koju tulekut läksime autopesulasse, kus nagu ikka oli järjekord. Siin on jätkuvalt tähtis see, et auto näeks väljast ilus välja, tehniline seisukord ja salongi puhtus ei ole olulised. Peeter hakkas pesema ja meie vaatasime lastega. Üks mees tuli ja küsis, kas ma saan talle raha vahetada. Mina ei saanud, kuna kott oli autos ja sinna ei saanud minna. Seejärel meenus mulle, et Gregoril on taskus sente ja küsisin neid näha. Tuli välja, et Gregorile oli vahetuseks raha olemas ja läksin mehe juurde. Tegime vahetuse ära ja ta tahtis mulle 20 senti tagasi anda (ta nägi, et ma lapse käest võtsin raha). Mina keeldusin ja tuli ära, tema tuli minu järgi ja andis Gregorile 20 senti, mille peale Gregor oli väga rahul. Nii, et pesulas käies on vahel võimalus raha teenida. Koju jõudes hakkas pimedaks minema ja oli aeg õhtust süüa, telekat vaadata ja magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.