19.10.2015

Ärkasin selle peale, et kell hakkas helisema ja ajas mind üles. Oleks veel magada tahtnud, kuid uus nädal on alanud ja tuleb tegutsema hakata. Lapsed ei tahtnud kuidagi ärgata, see on see 5 minutit veel. Vot hommikul ei ole kuskilt seda 5 minutit juurde võtta. Lõpuks said lapsed söödud, pestud, riidesse ja oli aeg kooli minna. Tänane hommik erines eelnevates sellega, et hoiulast ei olnud. Kuna Gregor köhib natukene, siis ütlesin tema õpetajale, et ma ei taha, et ta läheb kehalisse. Ei ole ju mõtet minna, joosta ja, siis tuult saada ja haigeks jääda. Seda enam, et reedel on ekskurisoon. Õpetaja sai minust aru ja ütles, et Gregor on sellel ajal klassiõega, kes ei saa kaasa teha, kuna tal on käsi kipsis. Klassiõde kukkus rullikutega ja maandudes pani käe ette, käsi on katki. Ikka juhtub. Lapsed olid hommikupoole tunni kauem koolis ja seega on aeg mul oma plaane elluviia. Nimelt on mul kavas 2 toolile kated teha. Ideaalis oleks ühele veel vaja aga ma ei tea kuidas jõuan. Panin kõik asjad valmis, keerasin tooli jalgade küljest lahti ja läks tööks. Esimesel läks kõige kauem aega põhja kinnitamisega, kuid lõpuks sain tehtud. Toolile on vaja ühes tükis nii selja, kui ka istumise osa. Kogu see kate tuleb kuidagi kinnitada ja see kõik võtab aega. Teine kate ei tahtnud kuidagi minna. Selle eest nööpnõelad läksid hästi näppu. Mõtlesin, et jätan vimase toolikatte tegemise teisele päevale, kuna selleks ajaks mul selga ja silmad mõlemad valutasid. Kuid otsustasin viimase ka ära teha. Oeh see ei edenenud ühesti küljest ja lõpuks jäigi pooleli. Katte panin tooli peale, aga seda on veel vaja õmmelda, millal ma seda teen ei tea veel. Peale kooli olime väljas, kuna jätkuvalt oli soe ilma. Mine tea, millal õhtud lahedaks lähevad ja peab toas istuma. Õige jah see nädal keeratakse kella ja seega on viimane valge nädal. Ei meeldi mulle pimedus ja kella keeramine samuti, kuid mis teha. Mina ootan ja loodan, et üks päev lõpetatakse see kaks korda aastas kella keeramine ja jäädakse ühe aja juurde. Õhtu lõpus käisin zumba trennis. Eelmine kord ma arvasin, et uue juhendajaga on asi palju lihtsam, kuid ma eksisin ja mitte vähe. Täna tegime kõigepealt tavalise trenni ja seejärel lisana erinevaid venitusi. Koju tulles mul jalad koos seljaga valutasid. Treppist üles tulemine oli omaette raske, huvitav miks ma liftiga ei tulnud. Ei tulnud isegi selle peale. Igatahes ei ole ma kindel, kas ma ennast homme üldse liigutada suudan. Kuid hommikuks on ettenähtud ratta sõit. Saab lõbus olema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.