17.10.2015

Gregoril on nina kinni ja ajab köhima. Seega osa ööst möödus tema luristamise ja köhimise saatel. Vaatasin korduvalt kella, kuna mulle tundus, et ma peaks juba ärkama. Lõpuks oli aeg nii kaugel, et ma tõusin üles ja jäin hoiulast ootama. Ei läinudki kaua, kui ta toodi, tõstsin ta diivanile ja ta magas edasi. Minul oli oma hommikuste tegevustega aega ja seega panin pesuretsi peal oleva pesu kokku. Pesin eile pesu, aga osa asju ei kuivanud ära, nüüd olid kuivad. Nii, et hommikul vara üks asi juba tehtud. Enne, kui jõudsin Peetri äratada oli Gregor hoilapsega seletamas, mõlemad olid üleval. APPIIIII! Mind ei vaimusta mõte, et nad on enne kella 8 üleval ja seda veel laupäeval. Saatsin mõlemad magama tagasi, kuigi nad kumbki edasi ei maganud. Peeter sõi, jõi kohvi ja läinud ta oligi. Vähemalt saab ta kõrvu puhata, mina seda täna teha ei saa. Lapsed vaatasid natukene aega telekat ja hakkasid mängima. Meie lapsed teavad, et kisamine ei ole meil lubatud. Hoiulapsele selle eest meeldib kisada ja kõva häälega rääkida. Kuid loodetavasti saab ta peagi selgeks, et selline käitumine ei ole meil lubatud. Võtsin kätte ja hakkasin koristama, kui kõlas uksekell. Hoiulapsele tuli isa järgi, ma ei pidanudki teda nii kaua hoidma, kui arvasin, kah hea. Toad said korda ja seejärel panin taina kerkima. Mul on plaanis teha lihapirukaid ja sokolaadikringlit. Tavaliselt saavad lihapirukad kiiresti otsa, seekord otsustasin rohkem teha. Eks näis, kui kiirelt nad otsa saavad, võib olla jäävad hoopis järgi. Mõlemad lapsed oli tublid ja tegid oma kodusedtööd ära. Kusjuures ei pidanud neile eriti peale käima, et hakake tegema. Seega hea päev. Peeter jõudis koju selleks hetkeks, kui hakkasin pirukaid tegema. Neil oli täna üks auto tulnud ja nad arvasid, et seal vahetamist vajavad asjad võtavad terve päev. Kuid neil läks hästi ja said asjad kiirelt ja valutult vahetatud. Autojuht oli kõrval suus lahti vaadanud, et mis juba tehtud. Õppind mehed, profid riistad. Esimene plaaditäis lihapirukaid oli enne otsas, kui teine valmis sai. Küll olid head. Peeter ütles, et tema ei jõua enam süüa ja läks siestat tegema. Kringel meeldis lastele rohkem ja nad sõid seda isguga. Lõpuks oli aeg poodi minna. Kingapoes olid saapad, mida ma vaatasin juba eelmine aasta, ag anad olid liiga kallid. Hetkel olid nad soodukaga, aga minu numbrit ei olnud kahes erinevas poes. Nii siis ei läinud mul hästi. Selle eest sai Peeter endale vabaajapüksid, millega ta plaanib tööl käima hakata. Peeter lubas nad jalga panna, kui õues külmaks läheb. Hetkel käib ta lühikeste pükstega. Hommikul pidi veidi jahe olema, aga jala käimist tal ei ole nii, et ei pidanud hullu olema. Huvitaval kombel ei olnud toidupoes täna tühjad letid ja me saime enam-vähem kõik vajaliku. Koju jõudes oli mul kavas pea ära värvida ja läksin vannituppa, ülejäänud tulid sinna järgi. Kuidagi läks nii, et Peeter pakkus mulle abi värvimise juures. Nii ta mu pea ära värvis ja mina ei pidanud seda ise tegema. Gregori nina luriseb jätkuvalt ja köhima ajab samuti. Tegin talle põdrasamblateed meega ja ta jõi seda. Ütles ainult, et liiga magus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.