14.10.2015

Eile päeval kaevati meie maja kõrval asuvat teed. Iseenesest mõistetavalt töö valmis ei saanud. Mis või miks seal tehakse jäi samuti arusaamatuks. Öeldi, et veetakse kõrval oleva maja jaoks elektrit, kuid seal majas on elekter olemas. Kuna tee, mis maja juures läheb on nö peatee meie külas, siis ei saanud seda kinni jätta. Kuna auku kinni ei aetud, siis panid sinna peale plaadid, ma arvan, et metalist. Nii, kui auto sealt üle sõitis käis koll-koll. Öösel oli mingi aeg rahulikum, kuid vastu hommikut läks kolistamine tihedamaks. Katsu, siis sellise müra sees magada. Hommikul olid töömehed varakult kohal ja tee panid jälle kinni. Ma arvasin, et nad hakkavad varakult peale, et õhtuks tee korda saada. Igatahes sellega ei saanud nad ka täna hakkama või polnud see plaanis, ma ei tea. Niisiis saame ka täna öösel kolistamist kuulata. Peeter läks tööle, lapsed viisin kooli ja ise läksin Gregori klassikaalse emaga rattaga sõitma. Täna on meie grupp väike ja olemegi ainult meie kaks. Ma ei ole temaga enne sõitnud ja ei teadnud, mis mind ees ootab. Otsustasime samale ringile minna, kus me eile käisime. Esimese kilomeetri järgi olin ma kindel, et seda ringi ma täna sõita ei jõua. Kaaslane pani kohe alguses sellise tempo peale, et polnud hetkegi aega hingetõmmata. Peagi ütles ta, et ei ole ca aasta kiirelt sõitnud ja ta on väsinud. Eks ole. Ülejäänud aja püüdsin ma tempot teha ja nii me päris kiire ringi tegime. Kaaslane arvas lõpuks selle peale, et tema homme ei suuda ennast liigutada, kuna täna sai ülepingutatud. Kuid pole hullu homme hommikuks on kõndimine kavas. Marlenil oli õhtul paha tuju ja seeväljendus tema õppimises. Üldiset ei ole tal siiani el matemaatikaga probleeme olnud. Kuid täna olid osad vastused valed ja ma palusin tal need ära parandada. Oh saa kus selle peale tuli alles kisa-kära. Tema tegi kõik õieti ja mina lihtsalt ei saa sellest aru. Lõpuks keeldus ta mulle oma tööd näitamast ja arvas, et Peeter oskab kindlasti paremini arvutada. Taaskord pidi ta pettuma, sest valed vastused ei lähe ka Peetriga läbi. Peeteri juhendamise saatel said vastused lõpuks õigeks, kuid Marlen torises veel pikalt. Ta oli meie kõigi peale nii pahane, et keeldus isegi õhtusöögist. Kuna esmaspäeval oli püha, siis jäi zumba trenn ära. Selle asemel tõsteti ärajäänud tund täna õhtule. Lapsed läksid magama, Peeter jäi telekat vaatama ja mina läksin trenni. Mis ma trenni kohta öelda oskan? Ausalt öeldes meeldis mulle suvine rohkem. Hetkel on uus juhendaja ja tema kavad nõuavad harjumist. Samas on uuel juhendajal palju teistsuguseid liikumisi, mis peaks mõjuma nö probleemsetele piirkondadele paremini. Kuid, mis mulle kohe kindlasti ei meeldinud oli liiga aeglane muusika. Kuid loodetavasti oli see algus ja peagi muutub ka muusika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.