06.10.2015

Kunagi ei tea me ette, mis uus päev endaga kaasa toob. Seda, et igapäevased hommikused tegevused tuleb sooritada teadsin ma juba ärgates. Peeter läks tööle ja peale seda toodi hoiulaps, kes kurtis, et tal on külm. Marlen tõi talle tekk ja nii ta diivanil pikutas. Kooli juurde jõudes ei tahtnud hoiulaps mind kuidagi ära lasta, hoidis käest kinni. Lõpuks kallistas, andis põse peale musi ja lubas mul minna. Koolist välja tulles vaatasin, et üks ema tuleb ratas käes kõrval. Küsisin kas lähed sõitma ja ta kinnitas seda. Talle meenus, et ta on mind näinud korduvalt rattaga sõitmas või rullitamas. Seletasin talle, et pole ammu käinud, aga peaks minema. Üldse on kõige raskem toast välja saamine. Selle peale ütles ta, et nemad lähevad praegu sõitma ja ma võin koos nendega minna. Vau! Teine ema, kes pidi ka tulema (elab meie majas) läks just riideid vahetama ja ratast võtma. Mis, siis ikka tegin minagi seda ja peagi olime kõik väljas ja asusime teele. Ma ei teadnud, kas nad on enne ka käinud ja seega arvasin, et äkki nad sõidavad liiga kiirelt. Õnneks ei olnud neil kiiret kuhugile ja nii me mõõdukas tempos kulgesime. Tegelikult oli mõnus ülepika aja ennast toast välja saada ja sporti teha. Kuidagi märkamatult jõudsime selleni, et homme rattaga ei sõida, aga lähme kõndima. Üldse hakkame me nüüd kõik koos spordiga tegelema, kes tahavad võivad meiega ühineda. Seega möödus minu hommik lausa lennates. Vahel on ju hea võtta aega iseendale mõtlemata sellele, et ma pean kodus midagi tegema. Teised ütlesid samuti, et koos on hea minna ja midagi teha. Muidu istuda kodus ja tegeled ainult kodu ja pere jaoks vajalike asjadega. Läksin lastele lõuna ajal kooli järgi, hoiulaps tuli minu juurde. Kõigepealt hüppas ta mulle sülle ja jäi Marleni tulekut ootama. Ise rääkis, et varsti tuleb Marlen ja, siis sa lähed ära ja mina pean siia jääma. Ma ütlesin talle, et sa lähed nüüd sööma, seejärel magama ja õhtul läheme mängukale. Kuid tema oli kuidagi kurb, kahju oli temast. Käes olid tal kuidagi kuumad ja ma arvan, et ta võib haige olla (haigeks jääda). Kuid loodetavasti nii ei lähe, sest ma ei tea kuidas siis on, kui ta haige on, kas terve päeva minuga? Etteruttavalt võin öelda, et õhtul ei olnud tal midagi viga, isegi jonn tuli peale, kui ta ei saanud, mida tahtis. Gregoril oli vaja teha matemaatika ülesandeid ja peale ühe sai ta kõik õieti tehtud. Viimasest ülesandest ei saanud ta aru ja küsis abi. Vaatasin mina ja ei saanud samuti aru, kutsusime Marleni appi ja ei osanud temagi öelda, kuidas teha. Mina soovitasin Gregoril isa käest küsida, kui ta koju tuleb. Peeter jõudis koju ja Gregor läks küsima, Peeter arvas, kui Marlen ei osanud, siis vaevalt tema aru saab. Peeter vaatas natukene ja ütles, et tema teab. Gregor selle eest ei tahtnud kuulata, kuidas tuleb teha, kuigi Peeter seletas. Ma seletasin talle omakorda ja Gregor läks oma asjadega enda tuppa. Hiljem ütles ta, et tegi ära, aga meile ei näita. Ära, siis näita küll õpetaja koolis ülevaatab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.