01.10.2015

Millegipärast olin ma enne 7 üleval ja enam magama ei jäänud. Uni hakkas sellel ajal tulema, kui oli vaja ärgata. Nagu ikka hommikused toimetused köögis ootasid mind ees. Sain nendega ühelepoole, kui hoiulaps toodi. Tema ei saanud aru, miks Marlen alles magab ja tahtis teda äratama minna. Mina ütlesin talle, et oodaku natukene aega. Esimene kord oli ta selle vastusega rahul, aga paar minutit hiljem vaatas mind nad pooletoobist. Et mis mõttes ma pean ootama. Ei läinud mina lapsi äratama ja seega sai ta veel mitu korda küsida, millal Marlen ärkab. Lõpuks oli aeg Marlen ja hoiulaps kooli viia. Samuti ütlesin õpetajale, et Gregor on haige ja kooli ei tule. Nagu ikka küsis õpetaja, mis juhtus ja kui hull asi on. Lisaks leppisime kokku, et õpetaja paneb lõunaks uued kodusedtööd valmis ja ma lähen neile järgi. Enne seda peab Gregor eelmised loomulikult ära tegema. Ja seda me tegema hakkasime, kui ma koju läksin. Gregor ei tahtnud sellest midagi kuulda, aga võttis ennast kokku ja peagi olid asjad tehtud. Lubasin tal selle eest telekat vaadata. Marlen tuli taaskord suurema hulga kodustetöödega. See aasta antakse neile võrreldes eelmiste aastatega lõpuks õppida. Kuid ma arvan, et Marlen saab sellega hakkama, ega tal valikut ei ole. Kuna õhtul tuli jälle toas olla, siis otsustasin küpsetama hakata. Eelmine kord jäid kreemisaiad tegemata ja see viga vajas parandamist. Panin taina kerkima ja hakkasin kreemi tegema. Seekord on teine tärklis ja ma ei tea veel, kuidas on tema omadused. Vaatasin palju retsepti järgi vaja on ja nii palju ka panin. Kreem läks paksus ja võtsin poti tulelt. Mingi aeg hiljem vaatasin, et kreem on liiga vedel. Panin poti uuesti pliidi peale, aga paksemaks ta enam ei läinud. Nojah, järgmine kord peab tärklist rohkem panema. Tuleb välja, et kahel erineval tärklisel on vahe sees. Saia peal tundus mulle, et oli liiga vähe kreemi. Samuti ei olnud piisavalt vaniljesuhkru maitset, seda vähemalt minu meelest. Lapsed sõid nagu ikka ja Marlen teatas, et tema rohkem ei saa süüa, muidu läheb lõhki. Gregoril ei ole täna palavikku olnud ja ta tunneb ennast hästi. Seega kraadime hommikul veelkord ja, kui palavikku pole läheb kooli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.