31.08.2015

Lapsed ärkasid ülesse kuskil 9 ajal ja meie samuti. Peeter ütles, et ma olin eile õhtul norsanud ja ta arvas, et peaks sellest video tegema. Kuid ta oli mõelnud, et ju ma olen väsinud ja ei hakanud seda tegema. Kellegil ei olnud tahtmist midagi kasulikku teha ja seega me ei teinud midagi. Peetril oli vaja töö juures ära käia ja nii me linna läksime. Peeter sai oma asjad korda ja homme hommikul tuleb tööle minna. Kuna kõiki toiduaineid me kaasa ei toonud, siis oli vaja toidupoes ka ära käia. Poes oli nii palju rahvast, et liikuda oli raske. Nimelt olid koolikaubad müügil ja kõik rabasid neid, nagu see oleks ainukene pood, kus neid müüakse. Vaatasime meie ka neid, aga midagi vajalikku ei leidnud. Üldse ei olnud tahtmist kogu selle rahva hulgaga trügida. Seega võtsime vajalikud asjad, maksime ja läksime minema. Järgmisena jõudsime poodi, kus ei olnud rahvast, aga selle eest oli seal palju riideid soodukaga. Paraku ei olnud seal lastele midagi, aga selle eest mulle. Sain endale uue kleidi ja seeliku, mõlemad olid -40% ja nii ma nad ära ostsin. Koju jõudes oli aeg süüa ja peale seda käisime üle pikaaja ujumas. Alguses tundus vesi külm ja oli tahtmine kohe veest välja tulla. Kuid pika peale harjusime ja nii me seal aega veestime. Gregor mängis vetelpäästja ja teiste poistega palli, Marleni sõpru ei olnud ja tal oli igav. Lõpuks hakkas meil külm ja tulime koju. Peagi oli Marlenil aeg tantsu harjutama minna. Tagasi tulles ütles ta, et jama oli ja poisid olid koguaeg rumalusi teinud. Gregor käis samuti tantsimas ja teatas, et tema sinna enam ei lähe. Tuli välja, et ta on oma klassist ainukene poiss, kes seal veel käib. Ülejäänud on loobunud. Õhtul oli väljas torm, tuul oli nii tugev, et liiva ja prahti lendas kõikjal.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.