25.09.2015

Üle mitme öö sain ma täna magada. Mingi hetk ärkasin, aga jäin kiirelt magama, eks väsimus tegi oma töö. Siiski ärkasin mõned minutid enne kella ja see ei olnud üldse halb. Nagu ikka istusin tunnikese hoiulapse kodus ja meile tulles ärkasid Marlen-Gregor ja päev oli sellega alanud. Peeter sõi ja läks tööle, mina viisin peagi lapsed kooli. Koju tagasi tulles mõtlesin kas ma peaksin minema magama. Kuid ma ei tundnud ennast eriti väsinud olevat ja hakkasin selle asemel koduseidtöid tegema. Eile magama minnes mõtlesin, et peaks millagi teki välja võtma. Meil on siiani kasutuses tekikott koos fliisiga. Nojah, fliis ei ole eriti suur. Külm just öösel ei ole, aga millagi on seda nagunii vaja teha. Samas oli vaja voodiriided ära vahetada ja saigi kaks tööd korraga tehtud. Selleks, et õhtul linna peole minna viisin ma Peetri peale siestat tööle. Ei ole kerge, kui majas on üks auto. Kuigi jah, seda teist autot ei oleks meil hetk igapäevaselt vaja. Läksin lastele kooli järgi. Kuna on peole minek, siis leidsin, et vahel võib ju ennast viisakalt riidesse panna. Mingi aeg tagasi ostsin uue kleid, mida ma ei ole veel kandud. Hea põhjus oli ta täna selga panna. Mitu inimest kiitis mu kleiti. Samas Gregori klassikaaslase ema vaatas mind ja küsis, kuidas ma kavatsen ronima hakata. Mis asja? Ta tuletas mulle meelde, et me läheme kohta, kus on ronimisseinad. Ütlesin talle, et ma teen parem pilte, kuidas te ronite ja sellega oli teema ammendatud. Ise mõtlesin, et peaks minema toast võtma püksid ja igaks juhuks autosse panema. Kuid laiskus ei lasknud mul tuppa minna ja nii ma seda ka ei teinud. Kohale jõudes istusid lapsed laua äärde ja sõid kõhud täis. Seejärel tulid juhendajad ja lapsed jagati grupidesse ja nad said algteadmised ronimise kohta. Seejärel roniti, riputi köite otsas, roniti võidu mööda seina. Igatahes lastel oli lõbu, kui palju. Pead olid märjad otsas, aga naeratus näoelt ei kadunud. Kokku oli võimalus ronida 6 erineva raskus astmega seinal. Keegi kuskilt alla ei kukknud ja õnnetusi ei juhtunud. Ootasin mina põnevusega emade ronimist. Selle asemel istusid nad lauaäärde ja äärmisel juhul käisid lastest pilte tegemas. Vot nii palju, siis ronimisest. Koht oli broneeritud kaheks tunniks ja see aeg läks lennates. Lapsed oleks seal võinud veel tunde turnida. Kuid ükskord saab pidu läbi ja oli aeg koju tulla. Kuna tee peal jäi pood ette, siis käisime sealt läbi ja võtsime mõned vajalikud asjad. Nagu ikka kõike mida tahtsin ei olnud. Kuni koju jõudmiseni ma ei teadnud kas pean homme last hoidma või mitte. Maja ette jõudes nägin, et lapse isa auto on maja ees. Vähemalt ei pea ma homme kell 7 küla peale minema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.