22.09.2015

Selleks ajaks, kui ma õhtul voodisse sain olin ma väga väsinud. Kuid uni ei tahtnud kuidagi tulla. Jäin hetkeks magama ja ärkasin uuesti üles. Peale seda ei tulnud mul pikkaaeg und. Ei tasugi mainida, et ma teadsin, et pean vara ärkama. Lisaks sellele kartsin, et magan sisse, nagu ikka. Lõpuks oli aeg ärgata ja minema hakata. Minna õnneks ei ole kaugele, kõigest korrus alla. Lapse ema näitas, kus on riided ja söök ja läks minema. Mina istusin diivanile ja jäin ootama, millal on aeg laps äratada. Korraga hakkas laps ema hüüdma ja ma läksin teda rahustama. Kuna ma ei ole enne temaga olnud, siis ma ei teanud kuidas ta regeerib. Ütlesin talle, et ema läks tööle, laps võttis oma kaisulooma ja magas edasi. Mina veetsin oma aega telefonis mängu mängides. Midagi muud ju teha ei olnud. Ei meeldi mulle võõras kohas olla. Tegelikult olen ma üldse üllatunud, et mind lapsehoidjaks paluti. Ma ei ole kindel, et mina kellgi võõra oma lastega oma koju jätaks. Ma tahaks ikka enne inimest tunda, keda ma saan usaldad. Ju, siis mind usaldatakse. Olin sunnitud lapse äratama, kuna oli aeg koju minna ja Peeter tööle saata. Laps ärkas ilma probleemideta ja peagi olime meil. Meie lapsed alles magasid ja seega hakkas tema multikaid vaatama. Peeter ütles, et ta ei saanud samuti öösel magada ja on seega väsinud. Kes ei ole? Peeter läks ja peagi oli aeg lapsed äratada. Teisel lapsel oli heameel, et lõpuks on kellegi omasugusega suhelda. Nii nad kolmekesi mängisid ja vaatasid telekat, kuni oli aeg kooli minna. Koju jõudes tundsin, et ma olen väsinud ja ei taha midagi teha. Lõunaks on söök olemas ja seega läksin ma voodisse. Vahepeal jäin isegi magama ja üles tõustes oli parem tunne. Kooli minnes vaatasin, et hoiulaps ei tulnud klassist välja ja ma ei näinud teda. Kuid mingi hetk hiljem oli ta minu kõrval ja teatas, et ta läheb nüüd sööma ja pärast tuleb meiega. Samuti jõudis ta ühele lapsel ja õpetajale öelda, et ta käib nüüd minu juures. Enne ära minekut tuli talle meelde, et ta peab mulle musi tegema. Kooliväravast välja tulles küsis Gregori klassiõde kas ma tulen reedel tema sünnipäevale. Huvitav on see, et ta ei küsinud kas Gregor tuleb. Jaatava vastuse peale oli tal heameel ja ta tuli kallistama. Küsisin ta ema käest kus kohas see koht täpselt on kuhu peab minema. Tema vastas, et ta ise ka täpselt ei tea, aga me läheme kõik koos. Igaüks oma autoga ja küll keegi teab kus see on. Seega reedel peale kooli läheme kohe linna, kuidas Peeter koju saab seda ma ei tea. Marlen võttis lõunaajal kodusedtööd kaasa ja tegi need ära. Nii on hea ei pea õhtul enam tegema. Peeter tuli koju sõi ja läks magama. Ta oli oma paarilisega rääkinud ja see libas ta reedel koju tuua. Seega üks probleem jälle vähem. Õhtul olin lastega õues nagu ikka. Ei saa ju toas olla, kui väljas paistab päike ja on soe. Hoiulapse ema tuli kella 6 koju ja ütles, et homme läheb ta samuti kell 7. Oh, kui tore. Gregor selle eest oli laisk nagu ikka ja tema kodustetööde tegemine võttis aega ja närve. Selle asemel, et lugeda ülesanne läbi teatas ta nagu ikka, et ei saanud aru. Ma ei tea miks ta nii teeb. Lugesime koos ja oh seda imet Gregor sai aru, kuid teha ei viitsinud. Ma lootsin, et see aasta ei teki probleeme, aga kus saa sellega. Oleks, siis tal midagi keerulist olnud teha, ei väga lihtne. Lõpuks sai ta ise ka aru, et ei ole mõtet nõmetseda ja tegi ära. Marlen tõi koolist kaasa ühe huvitava paberi. Nimelt lähevad nemad novemnri alguses 2 päevaks ära. Ma ei teagi kuidas seda nimetama peab ekskursioon see päris ei ole. Pigem lähevad nad uusi teadmisi koguma. Kõige väiksemad, kes lähevad on Marleni klass ja kõik suuremad. Koolis nendeks päevadeks kõige vanemateks jäävad Gregori klassilapsed. Muidugi tuleb sinna mineku eest eraldi maksta. Kuid, mis seal täpsemalt toimub seda ei olnud kirjas. Ju ülejäänud info antakse jooksvalt. Samuti ei ole antud minek kohustuslik. Marlen tahab minna, kuna sinna läheb ka tema vana klass. Me mõtlesime, et vaatame kui palju lapsi nende klassist läheb ja, siis teeme otsuse. Gregor oli pettunud, et tema ei saa minna. Oleks mõlemad läinud vot, siis oleks alles tore olnud…vähemalt mul. Kui Marlen läheb, siis Gregoril hakkab igav. See omakord tähendab, et ta pidevalt räägib midagi. Peeter ütles, et pühapäeva, kui nad jalutamas käisid, siis Gregor pidevalt rääkis millestki. Tal on alati ja palju öelda. Saatsin lapsed õhtul varem magama, kuna homme on jälle hoiulaps hommikul siin. Mõlemad tundsid huvi kas ta tuleb homme ja neil oli heameel, et tuleb. Koolis käimise juures on „tore“ see, et sealt igasugus huvitavaid asju tasuta kaasa. Mõlemal on nina kinni ja Gregor harjutab vaikselt köhimist. Leidsin täna huvitava retsepti ja otsustasin nende peale proovida, hullemaks ei tee igatahes. Lusikatäis mett segada ¼ lusikatäie kaneeliga ja seda võtta lusikatäis päevas, 3 päeva järjest. Sellest juttu ei olud, kui tihti seda võtma peaks. See eest pidi aitama külmetuse, köha ja nohu korral. Meil oli täna esimene päev ja eks näis kas aitab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.