19.09.2015

Ja jälle olin ma enne kella üleval. Kuid see on viimane hommik sellel nädalal, kui peab vara tõusma. Nii, et midagi positiivset ka on tänases päevas. Peeter läks tööle ja mina tõdesin, et Gregor on üleval. Saatsin ta oma tuppa tagasi magama. Ei läinud kaua mööda, kui nad mõlemad olid üleval. Appi! Ma lootsin, et nad magavad hommikul kaua, no kus saa sellega. Selle eest otsustasin täna natukene oma laiskusest lahti lasta ja vajalikke asjadega tegeleda. Juba mitu päeva olen vaadanud kööki ja mõelnud, et seda peaks koristama. Kapiuste peale tekivad imelikud plekid, pliit vajab puhastamist, külmkapi riiulid samuti. Nii see aeg lausa lennates läks. Peeter jõudis peaaegu õigel ajal koju ja seetähendas, et peale sööki läksime poodi. Ma lubasin juba mitu päeva tagasi Marlenile, et linna minnes saab ta uued spordipüksid. Vanad on nagu sõjas käinud, terve tagumik on auke täis. Ei saa mina vahel (tihti) aru, kuidas Marleni püksitagumikud katki lähevad. Igatahes vanadega koolis ei saa käia ja nii me uusi vaatama läksime. Uued püksid Marleni sai ja võtsime igakusjuhuks 2 paari. Gregoril läks hästi tema sai uued dressipüksid, talle kulvad need talve hooajaks ära. Juba mõndaaega, kes seda enam täüselt mäletab, kui kaua oleme mõelnud lastele vestid osta. Jahedama ilmaga hea selga panna, aga me ei ole siiani neid leidnud. Ega me ei ole paaniliselt poest-poodi käinud ka ja otsinud. Täna jäid juhuslikult silma vestid koos normaalse hinnaga, kaks ühes ei ole võimalik. Vestidel on sees vatiin ja fliisvooder, pealt on kilest, tuult läbi ei lase. Lisaks on neil ka kapuutsid, ideaalsed. Lastele meeldisid ja nii me jälle ühe vajaliku asjas saime. Toidipoodi jõudes ilmnes, et tsunaami on sealt juba ülekäinud. Rääkisin eile õhtul naabritega, kes tulid poest. Neile jääb samamoodi arusaamatuks siinsete inimeste ostuhullus. Nädalalõpus (reede, laupäev), rabatakse nagu poed pandaks kuudeks kinni. Ja täpselt selline vaatepilt poes oli. Rääkimata sellest, et nagu alati kõiki asju poes ei olnud. eks ma pean hakkama mõnel teisel päeval poes käia. Ei ole ju normaalne, kui saa elementaarseid asju. Krt millestki on vaja süüa ka teha. Või, siis peab oma menüü tegema selle järgi, mida saada on. Ela nagu õndsal nõukogude ajal. Õhtul ootas meid ees laste esinemine. Lapsed pidid veerand tundi varem kohal olema. Mõned nädalad tagasi said kõik elanikud pühade ürituste kava, seal oli kirjas, et tänane üritus algab 21.30. Linnavalitsus kuulutas mitu päeva valjuhääldis, et üritus algab 21.00. Kuna lapsed pidid varem minema tegime seda ka meie. Ostsime piletid ja leidsime sobivad kohad istumiseks. Rahavast eriti palju selleks hetkeks ei olnud, kuigi alguseni oli ca 10 minutit. Kell muudkui läks, aga midagi ei toimu. Lapsed jooksid ringi teadmata, kus või miks nad peaks olema. Nende tantsuõpetajad oleks minu meelest pidanud nad kokku kogu ja seletama, kus ja mis. Kusjuures ma oma loogikaga eeldasin, et seda tehakse, kuna lapsed pidid varem kohal olema. Kell oli 21.00 ja ei miskit algust. Jõudsime Peetriga järeldusele, et alustatakse 21.30 nagu esialgu öeldi. Uus aeg teatati selleks, et kõik õigeaegselt kohale jõuaks. Kuid see ei kehti siinsete inimeste kohta. Kell oli 21.35, kui tuled saalis kustutati ja seejärel läks veel ca 5 minutit, kui mdagi toimuma hakkas. Uskumatu, selleks ajaks oli mul juba tüdimus koos väsimusega peal. Poleks oma lapsed esinenud, oleks ma koju tulnud. Marlenil läks hästi tema grupp esines suhteliselt alguses. Marlenile tantsimine meeldib ja nagu ikka tuli tal see hästi välja. Publiku ees ja laval on ta enne ka olnud. Pooled tantsud tehtud tuli vaheaeg, uskumatu. Avatud oli baar ja rahvas tormas võileibu ja juua ostma. Tund aega oli selleks ajaks üritus kestnud. Kas on tõsti nii raske istuda 2 tundi ilma söömata-joomata. Lõpuks jõudis kätte Gregori grupi esinemise kord. Gregoril oli tants selge, aga ta oli natukene kange. Gregor ei ole nii suure publiku ees enne tantsinud, ega see tantsimine talle suurt meeldi. Kuid ta sai sellega hakkama ja oli ise ka rahul. Kesköö hakkas kätte jõudma, kui me lõpuks koju saime. Ausalt öeldes ei ole mul niipea tahtmist ühelegi avalikule üritusele minna. Kui ühte asja on mitu kuud planeeritud, siis peaks see toimuma ilma tõrgeteta. Ma saan aru, et paus tekib, kui ühed lapsed lähevad lavalt teised tulevad. Kuid kohati ei olnud uued esinejad valmis ja see kõik võttis aega. Samuti oli kellaeg lasteürituse jaoks liiga hilja. Meie lapsed olid väsinud ja teised samuti. Loodetavasti korraldajad said aru, mis seekord valesti läks ja järgmine kord sujub kõik.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.