18.09.2015

Mind on tabanud tõeline laiskus, ma ei viitsi mitte midagi teha. Võib olla on mul hoopis puudus motivatsioonist ja ma ei olegi tegelikult laisk. Mulle tundub, et mu päevad näevad välja kõik ühtemoodi igavad ja üksluised. Tahaks midagi muud vahelduseks teha. Minu hetke suurimaks unistuseks (kohe peale lotovõitu) on saada tööle. Saaks igapäev kodunt välja teiste inimeste keskele ja saaks midagi muud teha. Kuid keegi ei ole siiani mind tööle tahtnud, aga ma ei kaota lootust. Ei saa mina aru, kuidas inimesed suudavad aataskümneid kodused olla. Mul hakkas küll kiiremini igav. Võib olla peaks endale mõne hobi otsima. Peeter millagi ütles, et peaks mulle kangasteljed ostma ja ma hakkaks vaipu tegema. Päris hea mõte, aga telgede jaoks ruumi ei ole. Tegelikult ei ole ma vaadanud kus ja kas neid müügil üldse on, rääkimata sellest palju nad maksta võiks. Küll ma jälle motivatsiooni üles leian ja korralikuks hakkan. Veetsin suurema osa päevast mitte midagi tehes. Uskumatu, aga see väsitab veel rohkem, kui millegi tegemini. Lastel on selle õppeaasta esimene nädal edukalt läbitud. Marlenil on jälle kodusedtööd, Gregor pidi järgmine nädal saama. Tuli välja, et täna on homse peo peaproov. Kõik lapsed kutsuti üheks ajaks kohale. Ma läksin ka koos lastega ja vaatasin hea koha, kust proovi jälgida, sama tegid teised ka. Hetk hiljem teatati, et vanemad peavad ukse taha minema. No vot, ei saagi vaadata. Ja nagu muuseas teatati, et homne üritus on tasuline. Kusjuures keegi ei ole enne seda maininud. Lapsed jäid proovi ja mina läksin koju tagasi. Mingi aeg hiljem läksin välja lootuses, et nad hakkavad lõpetama. Kuigi meil oli kokkulepel, et nad tulevad ise koju. Ukse taga olid mõned vanemad ja uks oli üldse lahti. Kuna keegi sisse ei läinud jäin mina ka välja ootama. Vahepeal öeldi mulle, et Marlenil on kõik, aga Gregor peab oma korda ootama. Ei läinud kaua mööda, kui osad vanemad läksid minema ja teised sisse. Läksin mina ka sisse, mis ma seal väljas üksi ikka passi. Jõudsin kohale selleks ajaks, kui käes oli viimase tantsu kord. Ja see on Gregori tants, koos oma klassi tüdrukutega. Gregoril tuli täitsa hästi välja ja tundus, et talle endale ka meeldib. ‚ Peeter jõudis täna hiljem koju ja teatas, et homme ta tuleb hilja. Neil on terve nädal suhteliselt rahulik olnud. Selle eest reede õhtu ja laupäev tuleb topelt tööd teha. Neil pidi ootama järjekorras kõigest 6 autot. Midagi väga hullu teha ei ole, aga kui asjad ei lähe nagu vaja, siis läheb palju aega. Peetri paariline arvas, et kuskil 4 peaks valmis saama. Nii tore ja mul on vaja homme poodi minna. Eks näis kaua neil tegelikult läheb. Magama ei taibanud keegi minna, vaid vaatasime filmi. Mul tekkis tunne, et ma olen ainukene laisk, kes tahab magada. Tegin lastele selgeks, et aitab homme jälle uus päev. Loodetavasti magavad nad homme kaua, mina seda ju teha ei saa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.