09.09.2015

Jälle on käes uus päev ja ees ootavad uued tegemised. Pidasin eile plaani minna täna lõuna ajal linna Gregorile raamatut ostma. Hea oli, et ma poe kodulehekülge vaatasin. Selleks ajaks, kui minna linna jõuaks hakkab seal siesta. Väga vahva. Mõni päev ma mõtlen, et elu ühe autoga on võimatu. Samas ei ole teinekord mul päevi autot vaja. Sõidaks siis ühistransport normaalselt, et saaks ära käia. Oh ei ühistransport käib veel harvemini, kui kuuvarjutus. Vaatasin rongiplaani ja ilmnes, et rongiga saaks isegi linna minna. Linnas kohapeal jääks mõned tunnid aega ja see oleks piisav. Poe ja rongijaama vahe on mõned kilomeetrid, seega mitte eriti palju. Olin juba peaaegu valmis minema, kui otsustasin vaadata pileti hinda. Ma ei ole kordagi ühistranspordiga siin sõitnud ja seega olen võhik selles vallas. Tuli välja, et pilet ühele maksab 2.50. Kokku edasi-tagasi kolmele läheks seega 15.-. Seda on minumeelest liiga palju arvestades seda, et vahemaa on ca 15 kilomeetrit üks suund. Mul tuleb igaljuhul odavam ja mugavam minna autoga, kui rongiga. Täna on mul „hea päev“ ja ma saan trepikoda koristada. Ega selles koristamises midagi halba olegi. Pigem on tüütu see, et paljudel on vaja samal ajal edasi-tagasi käia, pese siis põrandaid niimoodi. Kuna me oleme rattaid üles-alla vedades korduvalt rehvidega mööda seina pannud, siis pesin seinu ka. Paraku ei taha see rehvimuster eriti lihtsalt seina pealt ära tulla. Võib olla on selleks vaja mingit erivahendit. Igatahes mina kasutasin seda, mis oli ja harja nühkimiseks. Sain seinad puhtamaks ja edaspidi katsume ettevaatlikumad olla. Seekord läks hästi ja erilist edasi-tagasi käimist ei olnud. Ühiskondlik kasulik töö tehtud tuli kodus ka koristama hakata. Õhtul olime väljas ja lapsed käisid korda mööda tantsu harjutamas. Esinemine on järgmise nädala laupäeval. Kas järgmine nädal on ka trennid seda ma ei tea. Gregor läks viimasena ja meie Marleniga jäime mängukale. Ütlesin Gregorile, et ta peale trenni lõppu tuleks koju, ma eeldasin, et oleme selleks ajaks kodus. Kuid ei Marlenil oli sõber, kellega koos nad toimetasid. Mõtlesin, et huvitav millal tuleb vihane Gregor. Küsinusega miks ta pidi koju minema ja meid sealt ei leidnud. Selle asemel nägin hoopis, et Peeter tuleb autoga. Ime on juhtunud, Peeter ja nii vara kodus. Auto jäi seisma, külje uks läks lahti ja sealt tuli välja Gregor. Gregor teatas, et ta oli 3 korda kella andnud, aga keegi ei teinud ust lahti. Kusjuures ta ei olnudki vihane. Igatahes olid nad maja ees kokku saanud ja tulid meid otsima. Nii me veel mõndaaeg mängukal olime, natukene hiljen tuli üks tuttav ja sai temaga veel lobisetud. Tuppa jõudes oli nagu ikka aega õhtust süüa ja peagi magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.