08.09.2015

Kuskilt tekkis mul mitu ideed, mida võiks täna süüa teha. ja muidugi pidin ma kõik asjad tegema ühel päeval, ei saa ju homseks midagi jätta. Nii ma hommikul kööki läksin ja sinna pikemaks ajaks jäin. Kõigepealt panin liha marinaadi koos kartulitega. Marinaadi läksid küüslauk, sinpe, lihamaitseaine ja mesi. Paar päev tagasi rääksin Peetrile, et peaks lihapirukaid tegema. Selle peale sain vastuse, et tema tahaks hoopis tŝebureki. Isver-susver, ma ei ole neid kunagi teinud. Igatahes leidsin retsepti ja hakkasin tainast tegema ja sisu ettevalmistama. Seejärel panin liha supi jaoks keema, kuna teen borŝisuppi. Ja see ei ole veel kõik. Lisaks tuleb salat kurgi, tomati, sibula, paprika, kodujuustu ja tuunikalaga. Minu lemmik. Magustoit tuleb ka teha ja selleks on muffinid. Nii, et tegemist jagub pikemaks ajaks. Üks eelis on kogu selle tegevuse juures veel. Homme ma ei pea süüa tegema. Panime laste kooli viimise asjad valmis ja läksime esimest korda üle pika aja kooli. Kõigepealt kohtusime Gregori õpetaja ja Marleni eelmise aasta õpetajaga. Hea on kooli minna, kui sind ootavad ees õpetajad, kellel on heameel sind näha. Rääkisime natukene juttu ja seejärel andsin Gregori asjad ära. Kõigepealt tuli välja, et joonistusblokki ei olnud vaja, una see on eelmisest aastast täitsa alles. Tore, meie ostsime uue, kuid küll seda hiljem vaja läheb. Järgmisena oli järg käes eile ostetud kriitidele ja selle peale õpetaja küsis kas need klassis ei ole. Mina ütlesin, et ei ole kuna läksid eelmine aasta katki. Õpetaja võtis kasti ja leidis täitsa ühes tükis Gregori kriidid. Tuli välja, et katki läksid hopis teised kriidid. No pole hullu jäävad järgmiseks korraks. Seejärel läksime Marleni klassi. Marlenil on sellest aastast uus õpetaja ja temaga ma enne kokku ei ole puutunud. Õpetaja vaatas asjad üle, kõik vajalik oli olemas. Küsisin mõne asja kohta, mis veel koju jäid kas need peab kooli tooma või käivad koolikotti. Tuli välja, et need käivad kotti. Nt. Sirkel, mall, mälupulk. Hakkasime juba ära tulema, kui Gregori õpetaja mind hüüdis. Tuli välja, et üks raamat on puudu. Ilmnes, et katalaani keele töövihik on puudu. Me vaatasime kevadel, et õpikut saab kastutada, aga see, et töövihk ka oli jäi kahesilma vahele. Ühesõnaga aasta lapsevanemate tiitel kuulub meile. Seletasin õpetajale, milles probleem ja lubasin uue vihiku osta. Õpetaja ütles, et pole hullu, kui esimestel päevadel ei ole ja võtku ma üldse rahulikult. Koju jõudes oli aeg tŝeburekid küpsema panna. Loomulikult suutsin ma on käe peale kuuma õli ajada, oi kui mõnus. Tŝeburekid said enam vähem, ma ise loomulikult rahul ei olnud. Mulle tundus, et tainas on kõva ja sisu oleks võinud rohkem maitsestada. Peeter leidis, et tainas on jah natukene kõva, aga muidu on head. Lapsed selle eest sõid ja ei kurtnud midagi. Kuna mul jäi täidist järgi, siis tegin õhtul uued. Seekord tegin teise taina ja jäid natukene paremad, kuid midagi on ikka valesti selle taina juures. Võib olla on jahu või õli vale. Eks ma hakkan nüüd erinevaid variante proovima, kuni tulevad õiged tŝeburekid. Peale lõunat läksime Peetriga kaasa, et raamatupoodi minna. Eile rattaid autosse pannes mahtusid kõik ilusti ära. Hakkasin neid täna uuesti panema ja vot ei tahtnud kuidagi mahtuda. Lõpuks mahutasin nad kuidagi ära ja sain isegi luugi kinni. Rattad jätsime Peetrile töö juurde ja läksime linna. Jõudsime poe juurde ja ilmnes, et seal on jätkuvalt siesta ja seda veel terve tunni. Oh õudust, ma ei harju nende siestadega vist kunagi ära. Mis, siis ikka tuli niisama aega parajaks teha. Laste rõõmuks käisime mängukal ja nad said seal olla, kuni ise ära tüdinesid. Pood tehtid lahti ja läksime asja uurima. Tuli välja, et antud töövihukut me eraldi osta ei saa, kuna ta on komplektis koos raamatuga. Nojah, eks tuleb mõelmad osta. Selle peale öeldi, et kohapeal meil ei ole ja peab tellima. Mida veel. Jätsime tellimata ja otsustasime teisest poest küsida. Sinna jõudes ilmnes, et nende siesta lõpeb tunni pärast. Appi, ma ei või. Lõime käega ja tulime tulema. Jõudsime järeldusele, et peame teise linna minema ja lootma, et neil on kohapeal olemas. Täna meil selleks aega ei ole ja teeme seda lähipäevil. Koju tagasi tulime ratastega ja enne, kui arusaime olime kodus. Seejärel oli aeg minna natukeseks mängukale. Õhtul lõppes zumba trenniga. Täna oleks pidanud olema viimane kord, aga hoopis laupäeval on. Kuna meil tulevad pühad nädalalõpus, siis toimub viimane trenn külarahvale laupäeval. Peetri päev möödus nagu ikka autosid remontides. Esimesel päeval, kui ta tööle läks võeti ühel autol paak maha ja see käis keevituses. Peeter vaatas paaki ja sai kõvasti naerda. Keevituse koht nägi välja nagu oleks seda teinud keegi, kes ei tea keevitamisest midagi. Täna oli sama auto tagasi, kuna keevituses kohast pidi kütust jälle tilkuma. Peeter sai jälle kõvasti naerda. Igatahes saadi probleem jälle lahendatud ja eks näis kaua seekord vastu peab. Imekombel sai töö päev ka varem otsa, kui eile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.