05.09.2015

Ma hakkan vist vanaks jääma, kuna jälle ärkasin enne kella ülesse. Või on hoopis organism harjunud sellel ajal ärkama. Võta saa kinni, kumb õige vastus on. Täna on laupäev ja seega töötab Peeter lõunani. Eks see 6 päevane töönädal ole Peetri jaoks raske, aga katsume kõik koos kuidagi hakkama saada. Nagu me ise ütleme, siis peamine on see, et töökoht on olemas. Lapsed koristasid eile mänguasjade kaste, seda muidugi minu soovitusel. Kastid kallati põrandale ja seejärel hakkasid nad vaatama, mida huvitavat seal on. Ühesõnaga suurem osa aega läks mängimise peale. Vahepeal ma tuletasin neile meelde, et nad hakkaks koristama. Lõpptulemusena olid asjad suvaliselt kastidesse pandud ja ei mingit korda. Nii ei jäänud meil täna muud üle, kui uuesti koristama hakata. Selleks, et töö kiiremini läheks ja sellest kasu ka oleks läksin neile appi. Tuleb tõdeda, et koristamine ja asjade õigetesse kohtadesse panemini tuleb minu juhendamisel paremini välja. Nemad näiteks panid lego klotsid, puzzled, pehmed loomad ühte kasti. Hiljem tulevad nad kindlasti minu käest küsima, kus miski on. Seega tegin neile selgeks, et legodel on oma kast (õigemini isegi 2 kasti), puzzled käivad karbis ja pehmed loomad kastis. Minu meelest on nii võimalik vajadusel otsitavad asjad üles leida. Kuna me ei ole suurpuhastust kastides ammu teinud, siis leidsime sealt nö kadunud asju. Nagu ikka oli seal Marleni riideid, kommipabereid ja muud prahti. Igatahes said lõpuks kastid korda ja osad panime kapi otsa ära, siis on vähm koristada. Peetri tööpäev venis pikale, kuna nagu ikka on vaja viimasel hetkel kellegil hädalisel tulla. Tööd ei saa tegemata jätta ja nii tal aega läks, kuid polnud hullu kiiret ei olnud kuskile. Õhtul käisime poes, kuna kooli jaoks on vaja mõned asjad osta. Alustasime, aga kingapoest, kuna Marlenile oleks kingi vaja. Soodushinnaga oli nii palju tooteid, et võttis silme eest kirjuks. Ainukene probleem Marleniga oli see, et tema numbrit ei olnud. Selle eest number suuremat oli ja saime talle tulevikuks 2 paari kingi. Ühed maksid enne 28.- ja teised 18.-, nüüd olid mõlmad 5.- Hea ost või mis? Pealegi kasvab tal jalg nagu nii ja järgmine aasta peaks need kingad talle sobima. Hea, kui on midagi olemas ja ei pea ostma. Järgmisest poest oli lootust osta kooliasjad. Juba parklasse sõites ilmnes, et autosid on rohkem, kui tavaliselt. Mina arvasin, et tegemist on tüüpilise laupäevaga, kus kõik poes on. Paraku tuli välja, et poes oli praktiliselt võimatud liikuda, tavaliselt nii hull ei ole. Kõik vahed olid rahvast täis ja rabati midagi. Suurim rabamine ja trügimine käis koolikaupades. Ruumi nagu nii vähe ja siis trügitakse lastevankrite ja ostukärudega kõige kitsamates kohtades. Lisaks sellele kohtuvad paljud oma tuttavatega ja, siis jäädakse keset teed seisma. Uskumatu. Kuna meil oli täpselt teada mida vaja, siis haarasime oma asjad ja läksime kassasse. Õnneks oli meil vähe asju ja saime kiirkassas ära maksta ja minema minna. Peeter teatas selle hullumaja peale, et oodaku ma veel järgmise nädalavahetuseni, siis tulevad nö viimased ärkajad poodi ostma. Karta on jah, sest järgmine nädal on viimane vaba nädal. Igatahes jäi 1 asi ostmata, kuna seda ei olnud. Toidupoes oli samuti palju inimesi ja tühjad riiulid. Ma ei ole veel arusaanud, miks poed ei telli rohkem kaupa. Minu arust on nõme, kui ma lähen laupäeva õhtul poodi ja riiulid on tühjad. Elementaarsed asjad, mis täna otsas olid: hakkliha, liha, juurviljad. Need säilivad mitu head päeva ja neid saab vajadusel järgmise nädala alguses samuti müüa. Cappucino mida ma joon oli soodushinnaga, tavaliselt on teda virnade viisi. Täna oli 2 purki, mille ma kiirelt ära võtsin. Võtsime mida oli võtta ja vaja oli ja tulime ära koju. Üle pika aja vaatasime õhtul telekat. Ma võtsin telekajuhtme üks päev ära, et lapsed ei peaks telekat vaatama. Täna tahtsin ise vaadata ja panin juhtme tagasi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.